اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پالایشگاه دزفول خبر داد:

فرآورش 150هزار بشکه نفت پالایشگاه دزفول

خبرگزاری فارس: رئیس پالایشگاه نفت دزفول از ظرفیت فرآورش 150 هزار بشکه نفت در روز برای این پالایشگاه بزرگ خبر داد و گفت: این پالایشگاه منطقه شمال خوزستان را متحول می‌کند.

فرآورش 150هزار بشکه نفت پالایشگاه دزفول
نجات رنگزن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: بنزین، گازوئیل، روغن، قیر برخی از فرآورده‌های اصلی این پالایشگاه هستند و پروپیلن، روغن‌سازی، حلال‌های نفتی، روغن‌ها، شوینده‌ها و تامین سوخت نیروگاه تولید برق برای پالایشگاه بخش دیگری از تولیدات این پالایشگاه عظیم است.
این مقام مسئول با اشاره به توانمندی‌های شهرستان دزفول برای ساخت پالایشگاه بیان کرد: آب فراوان، نیروی متخصص، هوای مطلوب، نزدیک  بودن به ذخایر و منابع نفتی، دزفول را بهترین گزینه در کشور برای ساخت پالایشگاه کرده است.
وی تصریح کرد: با کمک همه مسئولان و دست اندر کاران، کلنگ احداث این پروژه بزرگ به زمین زده شد و ما مفتخریم که بزرگ‌ترین و استانداردترین پالایشگاه کشور را در شهرستان دزفول راه اندازی کنیم و در این باره سرمایه‌گذاری کلانی خواهیم کرد.
رنگزن افزود: در مکانیزم جدید و پیشرفته‌ای که در ساخت این پالایشگاه به‌کار خواهد رفت و همچنین به علت وضعیت مناسب جوی و هوای خشک منطقه خوشبختانه هیچگونه آلاینده و خطرات زیست محیطی منطقه را تهدید نمی‌کند که این امر یکی از شاخصه‌ها و امتیازات ویژه این پروژه است.
رئیس پالایشگاه نفت مهرگان دزفول با اشاره به توانمندی‌های این پالایشگاه تصریح کرد: احداث این پالایشگاه علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم در این شهرستان می‌تواند در شمال استان خوزستان تحول بزرگی به وجود آورد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول