اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

بخش تعاون بکارگیری شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: باید از توان بالقوه بخش تعاون در کشور استفاده بهتری شود و در این باره باید برنامه‌ریزی کرد.

بخش تعاون بکارگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: هنوز آنگونه که نیاز است در استفاده از پتانسیل‌های بخش تعاون در کشور اقدام نشده است.
وی افزود: بخش تعاون در کنار بخش‌های دولتی و خصوصی، بخش‌های سه‌گانه اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهد و سهم آن در معادلات و نقش آفرینی‌های اقتصادی باید بسیار محسوس باشد.
 وی تصریح کرد: توجه به این موضوع در حال حاضر بویژه به دلیل قرار داشتن در سال جهاد اقتصادی اهمیت وافری دارد.
بیگدلی گفت: راه اندازی و تقویت واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی بخش تعاون می‌تواند گره‌گشای مشکل اشتغالزایی بوده و در افزایش تولید و سرمایه در کشور نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.
 امام جمعه موقت دزفول با تسلیت به مناسبت واقعه تلخ 17 شهریور، این واقعه را از زمینه‌های مهم نابودی رژیم ستم شاهی خواند.
بیگدلی افزود: اگر چه در آن روز ملت بی‌گناه ما در تهران به خاک و خون کشیده شدند اما این اقدام شاه خائن خواب راحت را از او ربود و به کابوسی بزرگ برای رژیم دست نشانده طاغوت تبدیل شد.
 وی خاطرنشان کرد: اگر امروز نیز دشمنان اسلام نظیر آمریکا خود را در شرایط دشواری در تقابل با ملت‌های مسلمان می‌بینند به واسطه برکت خون‌هایی است که در وقایعی نظیر 17 شهریور 57 به زمین ریخته شد.
وی خاطر نشان کرد: دولت کنونی در کارهای دشواری وارد شده که دولت‌های قبلی به دلیل خطر پذیر بودن و دیگر ملاحظات وارد آن نشده اند که باید مورد حمایت قرار گرفته و به اطلاع مردم رسانده شود.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول