اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

مسئولان انتقادات را بپذیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: مسئولان باید به قول و وعده‌ها عمل کنند و صعه‌صدر داشته و در مقابل انتقادات عکس العمل منفی نداشته باشند و انتقادها را بپذیرند.

مسئولان انتقادات را بپذیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بردخون با اشاره به ادامه بحث دامنه دار حقوق اظهار داشت: هر کشور نیاز به حاکم و زمامدار دارد و بدون آن،کشور دچار هرج  و مرج می‌شود و مملکت برای اجرای قانون، نظم و امنیت در جامعه نیازمند زمامدار عادل است.
وی ادامه داد: در قرآن حاکمان دو نوع عادل و ظالم هستند که حاکم عادل مجری امور خیر و برپایی نماز و عدل در جامعه است و حاکم ظالم انسان را به سوی تباهی می‌کشاند و حقوق طبیعی مردم را تباه و ضایع می‌کند که در بیشتر ممالک جهان دیده شده‌اند.
رکنی حسینی به ویژگی‌های زمامدار مسلمان اشاره کرد و گفت: حاکمان اسلامی منتخب مردم و معتقد به دین اسلام، عالم  و آگاه به حکومت، متعهد و متخصص هستند و دارای تقوا و پرهیزکاری‌اند و دستورات خداوند را بر افکار خود مقدم می‌دارند و با استقامت و پایداری از کشور اسلامی حفاظت و در برابر تهدیدات دشمنان اسلام ایستادگی می‌کنند و مصالح جامعه را بر مصالح شخصی ترجیح می دهند.
امام جمعه بردخون افزود: زمامدار مسلمان  باید ساده زیست باشد و از اشرافیگری پرهیز و برای اجرای عدالت در جامعه  و کم کردن  فاصله طبقاتی تلاش و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب به وضعیت مردم رسیدگی کند و اینگونه نباشد که عده‌ای از زیادی مال نمی‌دانند چه کنند و کسانی نیاز به نان شب دارند و انتظار داریم چنین وضعیتی در کشورمان نباشد.
وی اضافه کرد: مسئولان باید به قول و وعده‌ها عمل کنند و سعه صدر داشته و در مقابل انتقادات عکس العمل منفی نداشته باشند و انتقادها را بپذیرند و مطمئن هستیم در زمان امام زمان هیچ فقیری پیدا نمی‌شود که به او صدقه  و زکات بدهند.
خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: 14شهریور سالروز شهادت آیت‌الله قدوسی دادستان کل کشور و وحید دستجردی به دست منافقان  کوردل است و این گروه منحرف و ریاکار بدانند که با شهادت فرزندان انقلاب نمی‌توانند عزم  و اراده ملت ما را از بین ببرند و مردم ما را از رسیدن به اهداف مقدس باز دارند.
وی ادامه داد: 16شهریور سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع در مدینه توسط وهابیون گمراه است که هرگز نمی‌توانند نور ائمه را خاموش کنند و مردم عشق و ارادت همیشگی به ائمه اطهار دارند.
رکنی حسینی افزود: 17شهریور نیز سالروز شهادت عده زیادی از مردم در خیابان شهدای تهران است که مردم در اعتراض به خفقان و ظلم طاغوت به خیابان ریختند و خون پاکشان ریخته شد و این روز در خاطره‌ها می‌ماند.
ایشان در پایان از درگذشت پدر شهید بلال زنگباری (نخستین شهید بردخون) اظهار تأسف کرد و خانواده‌های شهدا را روشنی بخش جامعه خواند که حق  بزرگی بر ما دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول