اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 14 میلیارد ریال اعتبار؛

2995 دانشجوی دانشگاه آزاد شهرکرد تسهیلات دریافت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از پرداخت 14 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 2 هزار و 995 دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

2995 دانشجوی دانشگاه آزاد شهرکرد تسهیلات دریافت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا گلشنی پیش از ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این دانشگاه اظهار داشت: این تسهیلات در قالب وام‌های در حین تحصیل از جمله تأمین شهریه، تقسیط شهریه و ازدواج و وام بلند مدت بعد از فراغت از تحصیل در اختیار دانشجویان این واحد دانشگاهی قرار گرفته است.
وی افزود: از مجموع تسهیلات اعطایی به دانشجویان این دانشگاه 2 هزار و 635 نفر تسهیلات تأمین شهریه، 28 نفر وام ازدواج، 13 نفر اجاره مسکن، هفت نفر از وام کمک هزینه تحصیلی و 315 نفر نیز از تسهیلات بلندمدت پرداخت بعد از فراغت از تحصیل بهره‌مند شدند.
گلشنی با اشاره به مزایای تسهیلات پرداختی به دانشجویان این دانشگاه ادامه داد: بازپرداخت تسهیلات کوتاه‌مدت و میان‌مدت پنج تا 10 ماه، تسهیلات ازدواج حین تحصیل تا 20 ماه و تسهیلات بلند مدت بعد از فراغت از تحصیل با بازپرداخت حداکثر 60 ماه در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و افزایش نرخ برخی خدمات از جمله حامل‌های انرژی، دانشگاه آزاد اسلامی هیچگونه افزایشی در میزان شهریه‌های خود ایجاد نکرده است.
وی در ادامه همچنین از اعطای بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات به 872 نفر از اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات در قالب 49 فقره تسهیلات بلند مدت خرید، تعمیر و رهن مسکن به ارزش ریالی یک میلیارد و 970 میلیون ریال، 76 فقره تسهیلات در قالب وام صندوق به ارزش ریالی یک میلیارد و 818  میلیون ریال از جمله تسهیلات اعطایی به کارکنان این دانشگاه است.
گلشنی ادامه داد: پرداخت 54 فقره تسهیلات به مبلغ 317 میلیون ریال در قالب وام ضروری، 9 فقره تسهیلات خرید خودرو به ارزش ریالی 44 میلیون ریال، 684 فقره تسهیلات در قالب جعاله، لوازم خانگی، خودرو، رهن، تعمیرات مسکن و قرض الحسنه به ارزش ریالی 19 میلیارد و 774 میلیون ریال از جمله تسهیلات اعطایی به اساتید و کارکنان این دانشگاه است.
وی خاطرنشان کرد: به منظور تأمین بخشی از نیاز مالی دانشجویان و کمک به پرداخت شهریه، صندوق رفاه دانشجویان همه ساله اقدام به اعطای تسهیلات به دانشجویان می‌کند که در قالب وام‌های مختلف در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول