اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آمل:

سبقت از ولایت به بیراهه رفتن را به همراه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آمل گفت: سبقت از ولایت گمراهی، به چاه افتادن و به بیراهه رفتن را به همراه دارد که انسان را رو به سوی نابودی میکشاند.

سبقت از ولایت به بیراهه رفتن را به همراه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدعلی رحمانی آملی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان امل در مصلای بزرگ قدس این شهرستان اظهار داشت: نیکوترین و بهترین لباسی که کهنگی و فرسودگی به خود نمیبیند لباس ارزشمند تقوا و پاکدامنی است که در حفظ و حراست از آن باید دقت زیادی به خرج دهیم.
وی با تبریک فرا رسیدن عید فطر یکی از اعیاد بزرگ مسلمین خاطرنشان کرد: فطر زیباترین روز برای مسلمانان و صائمان واقعی درگاه حق است که بعد از یک ماه طاعت و بندگی به درگاه خداوند، توبه، استغاثه، خویشتن‌داری و انابه پاداش و اجر معنوی زحمات خود را از خداوند دریافت میکنند.
 امام جمعه آمل هفته دولت را هفته‌ای پربار و فعال برای مسئولان شهرستان آمل دانست و بیان داشت: نتایج این هفته برای مردم پر از خیر و برکت بود و پروژه‌ها و طرح‌های مفید و کارآمدی در سطح شهر و روستا افتتاح شده و یا کلنگ احداث‌شان به زمین خورد تا مردم بیش از گذشته از نعمت‌های گسترده الهی برخوردار شوند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید در همه حال شنوای مشکلات مردم باشند، تصریح کرد: گوش دادن به حرف‌های مردم، شنیدن خواسته‌هایشان و خدمت به آنها مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.
خطیب نماز جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود به بصیرت و آگاهی افراد در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در زیر پرچم ولایت همراه با ولی فقیه در اطاعت از اوامر الهی و بررسی شرایط عصر خود حرکت کنیم ولی باید در این راه پشت سر رهبری جامعه حرکت کنیم زیرا سبقت از ولایت گمراهی، به چاه افتادن و به بیراهه رفتن را به همراه دارد که انسان را رو به سوی نابودی میکشاند.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده اظهار داشت: قیام خونین 17 شهریور و کشتار جمعی از مردم به دست ماموران پست شاهنشاهی در سال 1357، شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجری در سال 1360، روز مبارزه با استعمار انگلیس، روز بهورز، روز تعاون و بزرگداشت مقام دانشمند بزرگ ابوریحان بیرونی از مناسبت‌های ارزشمند این هفته است که باید برای همیشه تاریخ بزرگ داشته شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول