اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

وحدت در سایه ولایت نتیجه‌اش عزت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: وحدت و همدلی بر حول محور ولایت فقیه، نتیجه‌اش عزت و سربلندی است و بر عکس پیامد تفرقه مثل زمان بعد از زلزله است که تمام زیر ساخت‌ها را خراب می‌کند.

وحدت در سایه ولایت نتیجه‌اش عزت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام  اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت با بیان اینکه وحدت باید حول یک محور باشد، اظهار داشت: همگان باید حول ولایت فقیه حرکت کنند.
وی بیان داشت: وحدت و همدلی بر حول یک محور آن هم حول محور ولایت فقیه، نتیجه‌اش عزت و سربلندی است و بر عکس پیامد تفرقه مثل زمان بعد از زلزله است که تمام زیر ساخت‌ها را خراب می‌کند.
 عسکری با اشاره به انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همگان باید با اتحاد و همدلی همانند سایر عرصه‌های بعد از پیروزی نقلاب اسلامی در این انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و طبق معیارهای اسلام نماینده خود را انتخاب کنند.
وی با اشاره به حضور حماسی و به یاد ماندی مردم ولایتمدار جیرفت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: شما مردم فهیم این شهرستان با دهان روزه و گرمای شدید هوا به وظیفه شرعی خود عمل کرده و در این راهپیمایی حضوری پرشور به هم رساندید.
امام جمعه جیرفت با اشاره اینکه روز جهانی قدس کم‌کم به هدف خود نزدیک می‌شود، تصریح کرد: هر ساله مشاهده می‌کنیم که جوامع بی‌شماری خود را با صفوف راهپیمایان روز جهانی قدس هماهنگ می‌کنند.
عسکری خاطرنشان کرد: امید است در سایه وحدت و همدلی بتوانیم آرمان‌های امام راحل (ره) که همان سرنگونی رژیم جعلی صهیونیستی است را محقق سازیم.
وی با تقدیر و تشکر از خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در مورد انعکاس به موقع اخبار و رویدادهای سیاسی و مذهبی شهرستان بیان داشت: حضور پرشور و منظم شما مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت در نماز عید سعید فطر الگوی برای سایر مردم جامعه بود.
عسکری با اشاره اینکه عید سعید فطر جشن خودسازی برای مسلمان است، عنوان کرد: خودسازی فقط در ماه مبارک رمضان نیست، بلکه ما باید طی سال و براساس مهندسی دین مبین اسلام خودسازی را در برنامه‌های زندگی خود بگنجانیم.
امام جمعه جیرفت بیان داشت: برخی کشورهای اسلامی همانند بحرین و عربستان فقط اسم اسلام را یدک می‌کشند، زیرا آن‌ها سر خود را در آخور آمریکا فرو برده‌اند و توسط آمریکایی‌ها اداره می‌شوند و در آینده سرنوشت آن‌ها نیز همانند فرعون مصر جز نابودی چیز دیگری نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول