اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

فریبی که جهان را تغییر داد-4

11سپتامبر موشک به پنتاگون اصابت کرد

خبرگزاری فارس: یک روزنامه‌نگار حقیقت‌یاب در آستانه دهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 در آمریکا گفت که تصاویر ویدئویی منتشر شده است که بر گفته شاهدان عینی مبنی بر حمله به پنتاگون توسط یک موشک کروز، صحه میگذارد.

11سپتامبر موشک به پنتاگون اصابت کرد
به گزارش فارس، گوردون داف سردبیر ارشد "وترنز تودی" به پرس تیوی گفت: "85 ویدئو وجود داشتند. 29 اوت نیز یک ویدئوی دیگر منتشر شد. در این فیلم نشان داده میشود که یک موشک کروز از زاویه دیگری به پنتاگون اصابت میکند."

داف گفت: خبرنگاران سیان‌ان حاضر در صحنه حملات 11 سپتامبر سال 2001 گفتند، بعد از انجام این حملات لاشه هواپیما در محل حادثه دیده نمیشد.

وی افزود: بر اساس گفته‌های خلبانان هواپیما، برای هیچ هواپیما و خلبانی حتی خلبانان حرفه‌ای نیروی هوایی و نیروی دریایی امریکا ممکن نبود که بتوانند این‌گونه حملات را به این شیوه انجام دهند.

این روزنامه‌نگار حقیقت‌یاب گفت: "ما مهندسانی را در بوئینگ یعنی شرکت سازنده هواپیمایی که گفته میشود به پنتاگون اصابت کرد، داریم که میگویند، این هواپیما نمیتوانست با آن سرعت و در ارتفاعی به آن کمی حرکت کند و آن‌گونه تغییر مسیر دهد."

وی اظهار داشت: در تصاویر نزدیک از پنتاگون هم اثری از لاشه هواپیما دیده نمیشود و این در حالی است که، تکه‌های هواپیما بعضی وقت‌ها تا کیلومترها پرتاب میشوند.

به گفته داف، تصادم هواپیما یک چاله به شعاع دو تا سه متر ایجاد نمیکند. چنین برخوردی با در نظر گرفتن بال‌های هواپیما چاله‌ای به شعاع 37 متری ایجاد میکند.

این روزنامه‌گار خاطرنشان کرد: در این ویدئوها نشان داده میشود که این موشک مستطیل شکل، سفید، به ظاهر 5 تا شش متر، مافوق صوت، بدون بال اما با یک دم کوچک، بود.

به گفته داف، ابهامات و تردیدهای زیادی درباره چگونگی انجام حملات 11 سپتامبر و دست‌اندرکاران این حملات وجود دارد اما کاملا روشن است که حمله به پنتاگون با یک هواپیما انجام نشده است.

داف گفت: "ما امیدوار هستیم بتوانیم ثابت کنیم که این موشک یک هواپیما نبود و آن را در دادگاه ثابت خواهیم کرد. در حال حاضر و بعد از گذشت 10 سال ما مدارک محکم زیادی را جمع‌آوری کرده‌ایم."

وی افزود: "ما معتقدیم اعضای دولت امریکا و یک دولت خارجی در طراحی و انجام حملات 11 سپتامبر دست داشته‌اند."

انتهای پیام/ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول