اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال کاله مازندران مطرح کرد:

رضایت از قرعه کاله در لیگ برتر والیبال

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله مازندران گفت: از قرعه تیم والیبال کاله مازندران و انتخاب حریفانش در دیدارهای هفته نخست تا سیزدهم لیگ برتر والیبال رضایت داریم.

رضایت از قرعه کاله در لیگ برتر والیبال
حسن منصوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به اینکه از قرعه تیم والیبال کاله مازندران و انتخاب حریفانش در لیگ برتر والیبال رضایت داریم، اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات نیز کاله مازندران برای جذب بازیکنان داخلی و خارجی خوب عمل کرده است.
وی با اعلام اینکه لیگ برتر والیبال امسال در یک گروه برگزار میشود، بیان داشت: از نکات قابل توجه رقابت تیم‌ها در یک گروه این است که از روز نخست تا پایان مسابقات تیم‌ها برای هر گیم برنامه مدونی دارند و تمام تلاش خود را از بازی نخست به کار میگیرند.
سرپرست تیم والیبال کاله مازندران ادامه داد: با این وجود در آخرین روز این رقابت‌ها شاید تیمی قهرمان شود که در طول لیگ شکست داشته ولی تیمی که بدون شکست به فصل ادامه داده دوم یا سوم شود.
وی با تاکید اینکه کاله مازندران سومین حضور خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را تجربه میکند، گفت: کاله در دو فصل گذشته باوجود تیم‌های مطرح و باسابقه کشور به سکوی سومی دست پیدا کرد.
سرپرست تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به حرکت نوین فدراسیون والیبال تصریح کرد: از امسال علاوه بر اینکه قهرمان لیگ به مسابقات قهرمانی آسیا رفته، تیم‌های دوم و سوم برای رقابت‌های آسیایی که از فدراسیون والیبال دعوت میشود به عنوان نماینده کشورمان حضور پیدا میکنند.
وی با تاکید اینکه 12 شهریور مهلت ثبت قرارداد بازیکنان داخلی به پایان میرسد، ادامه داد: بازیکنان خارجی نیز تا 15 روز مانده به آغاز لیگ برتر میتوانند با باشگاه‌ها قرارداد امضا کنند.
منصوری با اشاره به اینکه هر تیم میتواند با 18 بازیکن در این دوره از رقابت‌ها حاضرشود، یادآور شد: کاله مازندران هم‌اکنون 13 بازیکن را برای لیگ برتر در اختیار دارد.
وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال نسبت به برگزاری دیدار پلیآف هنوز تصمیم‌گیری نکرده است، خاطرنشان کرد: پلیآف میتواند بر حساسیت دیدارها بیافزاید که نتایج این تصمیم در جلسات آینده فدراسیون مشخص خواهد شد.
سرپرست تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه پلیآف در دو سال گذشته خوب جواب داد، گفت: باید با نشست‌های متعدد بودن یا نبودن این مرحله به تصویب نهایی رساند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول