اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب خبر داد:

اجرا نشدن 6 مصوبه هیئت دولت در سراب

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: شش مصوبه هیئت دولت برای شهرستان سراب در دو دور سفر استانی ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی هنوز اجرایی نشده است.

اجرا نشدن 6 مصوبه هیئت دولت در سراب
محمدرضا بیرامی صبح امروز پس از افتتاح پروژه بهینه‌سازی مصرف آبیاری بارانی تحت فشار در شهر شربیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهربان روند اجرایی مصوبات هیئت دولت برای شهرستان سراب در سه دور سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت  به استان  آذربایجان‌شرقی را تشریح کرد.
وی تعداد مصوبات هئیت دولت برای شهرستان سراب در دور اول سفر استانی را 37 مصوبه اعلام کرد و افزود: از 37 مصوبه دور اول سفر استانی در شهرستان سراب 36 مصوبه به طور کامل و 100 درصد اجرایی شده  و یک مصوبه نیز در دست اقدام است.
بیرامی به اهم مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری در شهرستان سراب اشاره کرد و افزود‌: ایجاد آموزشکده کشاورزی، احداث بیمارستان 172 تختخوابی، احداث شهرک دامپروری و احداث کارخانه تولید آلومینا از نفلین سینیت از مهم‌ترین مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری و هیئت دولت در شهرستان سراب ‌بوده که به مرحله اجرا درآمده است.
فرماندار شهرستان سراب ایجاد منطقه گردشگری در اسبفروشان، احداث باند دوم جاده سراب ـ بستان‌‌آباد و احداث دو سالن ورزشی را از دیگر مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده از محل مصوبات دور اول سفرهای استانی عنوان کرد.
فرماندار سراب به افزایش قابل توجه مصوبات هیئت دولت برای شهرستان سراب در دور دوم سفرهای استانی اشاره و بیان کرد: تعداد مصوبات هیئت دولت برای شهرستان سراب در دور دوم سفرهای استانی 57 مصوبه است که نسبت به دور اول 20 مصوبه افزایش داشته است.
بیرامی از اجرایی شدن 32 مصوبه دور دوم سفرهای استانی در شهرستان سراب خبر داد و عنوان کرد‌: از 57 مصوبه هیئت دولت برای شهرستان سراب در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت و ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان‌شرقی تعداد 32 مصوبه 100 درصد اجرایی شده و 15 مصوبه نیز در دست اقدام است، ضمن آنکه هفت مصوبه نیز در دست پیگیری  است و از کل 57 مصوبه دور دوم سفرهای استانی در شهرستان سراب تنها سه مصوبه بدون اقدام  است.
فرماندار شهرستان سراب ایجاد اداره مسکن و شهرسازی، مساعدت در تکمیل سالن‌های ورزشی، مطالعه احداث استادیوم ورزشی 5 هزار نفری و احداث استخر سرپوشیده را از مهم‌ترین مصوبات هیئت دولت در دور دوم سفرهای استانی در شهرستان سراب عنوان کرد.
بیرامی با اشاره به احداث ساختمان پزشکی قانونی در سراب از محل اعتبارات مصوبات دور دوم سفرهای استان، کمک به شهرداریها، احداث مراکز بهداشتی و درمانی و پیشنهاد خط راه‌ آهن بستان‌‌آباد ـ سراب ـ اردبیل را از دیگر مصوبات دولت در دور دوم سفرهای استانی در شهرستان سراب ذکر کرد.
فرماندار شهرستان سراب تعداد مصوبات هیئت دولت در دور سوم سفرهای استانی در استان آذربایجان‌شرقی برای شهرستان سراب را 39 مصوبه اعلام کرد و افزود‌: از 39 مصوبه هیئت دولت برای شهرستان سراب در دور سوم سفرهای استانی 11 مصوبه اجرایی شده، چهار مصوبه در دست اقدام و 21 مصوبه در دست پیگیری است و تنها سه مصوبه تاکنون بدون اقدام باقیمانده است.
بیرامی تاکید کرد: تحولی که در شهرستان سراب در شش سال فعالیت دولت نهم و دهم صورت گرفته است در مقایسه با دولت‌های قبلی سرعت بسیاری داشته و با تداوم این روند شهرستان سراب به سمت یک جهش صنعتی و اقتصادی گام بلندی برخواهد داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول