اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش دولت خدمتگزار برای آبادانی مناطق محروم/

690 مصوبه ره‌آورد سفر سه‌گانه دولت به سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ره‌آورد سفرهای سه گانه استانی دولت به سیستان و بلوچستان، 690 مصوبه بوده است.

690 مصوبه ره‌آورد سفر سه‌گانه دولت به سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا براهویی ‌ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پهنه گیتی عرصه فعالیت شده با امکانات محدود، توقع و انتظارات نامحدود و در این میان کیاست و فراست لازم است تا نگاه‌ها جهانی شود.
وی با اشاره به کلیدواژه "بلغ" که در قرآن بیان شده افزود: رسالت رساندن پیام و قداست کلام با مفاهیم قرآنی به وضوح در این واژه مبرهن است و اگر  این رسالت در جامعه کنونی به درستی صورت پذیرد به مبانی کتاب مقدس، کلام وحی که توسط پیامبران و رسولان برای بشریت آمده حرمت و کرامت گذاشته می‌شود.
رئیس اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و برپایی نمایشگاه‌های خدمات نظام در مبادی ورودی دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: امسال نمایشگاه خدمات نظام در فضای دستگاه‌ها و ادارات برگزار می‌شود و شاخص‌های مقایسه‌ای نظام به ویژه در طرح و پروژه‌های زیربنایی که بیانگر ادعای عدالت محوری، توسعه و آبادانی همه‌جانبه در راستای محرومیت‌زدایی در سراسر ایران اسلامی است به طور ساده و روشن در تراکت‌ها، بنرهای و پوسترهای تبلیغاتی نشان داده شود.
براهویی در ادامه افزود: 400 پروژه در قالب هزاران طرح در هفته دولت در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی می‌شود که برای این طرح‌ها، یک هزار و 340 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.
وی روند توسعه در استان را پر شتاب و بی‌وقفه عنوان کرد و افزود: در اجرای طرح‌های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی و برنامه‌ریزی سند راهبردی علمی چشم‌انداز توسعه کشور از تمام‌ تلاش و توان دستگاه‌ها استفاده شده و اطلاع‌رسانی در این زمینه برای افکار عمومی در رسانه‌ها ضروری است.
رئیس اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان به بیان شاخص‌های مقایسه‌ای توسعه قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: در بخش آموزش و پرورش میزان باسوادی در سال 57، 29.7 درصد بوده که به 75 درصد، در آموزش عالی تعداد دانشجو از یک هزار و 249 نفر به 90 هزار و 859 نفر و تعداد پزشک از 53 نفر به 878 نفر و تعداد بیمارستان‌ها به 18 بیمارستان و تعداد روستاهای دارای برق از 33 روستا به 3 هزار و 636 روستا و تعداد روستاهای دارای تلفن از دو روستا به 4 هزار و 708 روستا تا سال 89 رسیده که این شاخص‌ها بیانگر تجلی خدمات نظام جمهوری اسلامی به نقاط محروم در سراسر کشور است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول