اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد؛

برگزاری نماز عید فطر زنجان در مصلای این شهر

خبرگزاری فارس:مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با اشاره به اینکه نماز عید فطر شهر زنجان امسال برای نخستین بار در مصلی این شهر برگزار می‌شود، گفت: همه مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان آماده برگزاری نماز عید فطر است.

برگزاری نماز عید فطر زنجان در مصلای این شهر
محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با شکوه و پرورنق‌تر از گذشته برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در همه مصلی‌های نماز جمعه استان نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود، افزود: در شهر زنجان این مراسم معنوی و باشکوه در مصلی خاتم‌الانبیا و به امامت آیت‌الله محمد تقی واعظی برگزار می‌شود.
مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان تصریح کرد: همه مقدمات برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر در استان اندیشیده شده و ورود و خروج نمازگزاران به مصلی با توجه به در دست احداث بودن این نماد فرهنگی استان با رعایت اصول انجام می‌شود.
وی از آمادگی سازمان اتوبوسرانی برای جابه‌جایی نمازگزاران از محل‌های پیش‌بینی شده به سمت مصلی زنجان خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی از نخستین ساعات پس از نماز اذان صبح با توان و جدیت در خدمت مردم شریف شهر زنجان برای انتقال آنان به مصلی بزرگ زنجان است.
اسماعیلی از مشخص شدن محل خاصی برای پارک خودروهای شخصی نمازگزاران خبر داد و گفت: ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از نمازگزاران نیز پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: همه اعضای ستاد اقامه نماز عید فطر از شب قبل در مصلی برای خدمتگزاری و استقبال از نمازگزاران استقرار دارند.
مسئول ستاد نماز جمعه استان زنجان با بیان اینکه همه امکانات برای برگزاری نماز عید فطر آماده شده است، یادآور شد: آماده شدن مصلی زنجان برای برگزاری نماز عید فطر در این مکان مقدس عیدی مسئولان به مردم است.
وی از پیشرفت 80 درصدی مصلی زنجان خبر داد و تصریح کرد: انتظار مردم زنجان به سر آمده و برای نخستین بار نماز عید فطر در این مصلی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول