اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستشرق خبر داد:

اقامه نماز عید فطر در تمام مصلایهای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جماعات مازندران از اقامه نماز عید فطر در تمام مصلایهای مازندران خبر داد.

اقامه نماز عید فطر در تمام مصلایهای مازندران
مهدی مستشرق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: از سوی ائمه جمعه‌های استان نماز عید سعید فطر و خطبه این فریضه الهی بعد از یک ماه روزه‌داری در مصلای‌های نماز جمعه سراسر استان اقامه می‌شود.
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی منسجمی در بخش تدارکات و تبلیغات برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز عید فطر در سطح استان از سوی ستادهای برگزاری نماز جمعه در هر شهرستانی انجام شده است تا نمازگزاران بتوانند از رفاه مناسبی در اقامه نماز عید سعید فطر برخوردار باشند.
مسئول ستاد نماز جمعه مرکز استان مازندران با بیان اینکه هماهنگی‌هایی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای حمایت به محرومان انجام شده تا زکات فطریه به درستی جمع‌آوری شود، اظهار داشت: ستاد برگزاری نماز جمعه هر شهرستانی با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی به جمع‌آوری زکات فطریه از نمازگزاران را در برنامه تدارک دیده است.
 
* اقامه نماز عید سعید فطر در 3700 مسجد و 75 امام زاده مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران نیز از اقامه نماز عید سعید فطر در 3 هزار و 700 مسجد و 75 امامزاده مازندران خبر داد.
حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه تمام مساجد مازندران نماز عید سعید فطر را برپا می‌کنند، بیان داشت: امسال با هماهنگی‌های به‌ عمل آمده از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان 3 هزار و 700 مسجد و 75 امام زاده در سطح مازندران به اقامه نماز عید سعید فطر می‌پردازند.
وی افزود: بیش از 31 امام جمعه و امامان جماعات نماز عید سعید فطر را در مساجد و امام‌زاده‌های استان اقامه می‌کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول