اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد:

جشنواره آسمان هشتم از مصادیق ابراز ارادت به امام هشتم است

خبرگزاری فارس: ‌دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ‌در پیامی به پنجمین جشنواره روستایی آسمان هشتم این رویداد را از مصادیق مهم ابراز ارادت مردم ایران در جای جای ایران به امام رضا (ع) یاد کرده است.

جشنواره آسمان هشتم از مصادیق ابراز ارادت به امام هشتم است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی که در مراسم اختتامیه جشنواره آسمان هشتم قرائت شد آمده است:

خداوند متعال را شاکریم نعمت ولایت حضرات معصومین (علیهم السلام) به ما عطا شد. نعمتی که در طول تاریخ مایه عزت و سربلندی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) بوده است و صد البته نه تنها مایه عزت در دنیا بلکه مایه سرفرازی در روز قیامت نیز خواهد بود.
در ادامه این پیام آمده است: در این میان ملت شریف و خداجوی ایران اسلامی افتخار میزبانی امامی از نسل پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) را داشته و بر این نعمت الهی شاکرند. مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در ایران اسلامی به کانون ابراز عشق، محبت و مودت به خاندان گرانقدر امیرمومنان و صدیقه کبری (علیهما السلام) تبدیل شده است.
این پیام این گونه ادامه پیدا کرده است: ابراز ارادت به این بزرگوار، نه تنها در جوار مرقد مطهر آن حضرت قابل مشاهده است، بلکه در جای جای میهن اسلامی مان عاشق آن حضرت به هر طریقی که امکانپذیر باشد به محضر ایشان عرض ادب و خدمت می‌کنند.
جشنواره روستایی آسمان هشتم که در دهه کرامت به همت اعضای کانون فرهنگی امام المنتظر (عج) وابسته به مسجد صاحب الزمان کردر میناب برگزار شده، از مصادیق ارزشمند این مهم است.
سلیمانی در این پیام که توسط مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان قرائت شده گفته است: لذا بر خود وظیفه می‌دانم از تمامی خدمتگزاران به پنجمین جشنواره آسمان هشتم نهایت تقدیر و تشکر داشته باشم.
در پایان لازم است از حمایت‌های مادی و معنوی تمامی مسئولان ارشد مذهبی، فرهنگی و اجرایی استان هرمزگان و نیز شهرستان میناب، به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان تقدیر می‌کنم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول