اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع بیش از ۱۹ هزار سبد کالا بین مددجویان مازندرانی

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۳۰۰ سبد کالای معیشتی به مددجویان در استان اهدا شد‌.

توزیع بیش از ۱۹ هزار سبد کالا بین مددجویان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کمیته امداد امام خمینی مازندران در سال‌های گذشته با برگزاری جشن "لذت لبخند" با مشارکت خیران و نیکوکاران بخشی از مشکلات نیازمندان را برطرف می‌کرد.

 امسال به دلیل شیوع کرونا، کمک به نیازمندان در کمیته امداد مازندران متفاوت شده است؛ این نهاد طبق منویات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه اقدامات مطلوبی انجام می‌دهد.

احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران در این خصوص گفت: برای ماه رمضان امسال برنامه‌ریزی‌های انجام شده،که یکی از آن‌ها تهیه و توزیع سبدکالا بین نیازمندان است.

وی افزود: تاکنون و در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان ۱۹ هزار و ۳۰۰ سبد کالا شامل برنج، روغن و سایر بین نیازمندان توزیع شد.

سعادت  همچنین به طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: این طرح  با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: تاکنون  ۹ هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل پروتکل بهداشتی طبخ و بین مددجویان توزیع شد و این روند تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی در مورد راه‌های کمک رسانی به مددجویان و نیازمندان در این طرح، بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با ارسال عدد ۵ بابت در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه برای توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان، یا ارسال عدد ۶ برای کمک  به اطعام نیازمندان در این ماه و یا ارسال عدد ۷ منظور اعلام همکاری بابت جمع آوری کمک‌های مردمی با شماره۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰  نسبت به مشارکت در طرح کمک‌رسانی ماه مبارک رمضان  اقدام و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۵۰۵  همچنین از طریق  تلفن همراه با شماره گیری *۸۸۷۷*۰۱۱*۱#کمک‌های خود را پرداخت کنند.

سعادت به برنامه‌ای در ماه مبارک رمضان با عنوان " سی شب،سی آرزو"  اشاره کرد و گفت: در این طرح خیران با حضور در فضای مجازی با ارسال عدد ۸ به شماره ۰۹۱۱۹۵۴۹۹۳۰ در برآورده کردن آرزوی کودکان نیازمند نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول