اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اهدای هزار دستگاه یخچال در بین مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد مازندران از اهدای هزار دستگاه یخچال بین مددجویان نیازمند در این بخش خبرداد و گفت: به مددجویان کم جمعیت یخچال ۹ فوتی و به خانوار پر جمعیت یخچال ۱۲ فوت اهدا خواهد شد،

اهدای هزار دستگاه یخچال در بین مددجویان کمیته امداد

 رضا نوروزی‌جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار کرد: سال گذشته بیش از 6 هزار بخاری گازسوز بین نیازمندان و مددجویان مناطق محروم  در استان مازندران توزیع شده است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به تجهیز انرژی گاز روستاهای بالادست و محروم، به کسانی که وسایل گرمایشی دریافت نکردند، بخاری داده خواهد شد، همچنین تقبل هزینه در بحث لوله‌رسانی گاز صورت گرفته است.

نوروزی‌جعفری خاطرنشان کرد: با کمک خیران، کارخانه‌ها و کمیته امداد استان یک‌هزار دستگاه  یخچال تهیه شده که تاکنون ۶۰۰ دستگاه یخچال به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

این مسؤول در ادامه اعلام کرد: تا پایان سال جاری، با کمک خیران یک هزار دستگاه یخچال بین مددجویانی که فاقد یخچال و یا دارای یخچال‌های فرسوده و کهنه هستند، توزیع می‌‌شود.

وی یادآور شد: به مددجویان کم جمعیت یخچال ۹ فوتی و به خانوار پر جمعیت یخچال ۱۲ فوت اهدا خواهد شد، کار خیر بعدی اهدای آبگرمکن به مددجویان خواهد بود، برای ایام فجر هم برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داریم.

نوروزی‌جعفری یادآور شد: مواردی از مددجویان ساکن روستاهای محروم داشتیم که تلویزیون و پنکه نداشتند در هنگام تحویل یخچال دستور خرید لوازم دیگر نیز داده شد، این کار خیر بدون کمک خیران امکان پذیر نبود.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: مردم نوع دوست استان مازندران نیت‌های خیر خود را می‌توانند در سریع‌ترین مکان و زمان تنها با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۱# از طریق تلفن همراه خود به دست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول