اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحویل ۶۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد در دهه‌فجر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از تحویل ۶۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد(ره) مازندران تا پایان دهه فجر خبر داد و گفت: علاوه بر این واحدها، واحدهای مسکونی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

تحویل ۶۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت‌پوشش کمیته امداد در دهه‌فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، بعد ازظهر امروز و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مرکز فرهنگی نیکوکاری در شهرستان با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران افتتاح شد.

رضا نوروزی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران از تحویل ۶۱ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد (ره) مازندران تا پایان دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این واحدها، واحدهای مسکونی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی به افتتاح مراکز نیکوکاری اشاره کرد و  ادامه داد: ۱۲۰ مرکز در استان مازندران ایجاد شد که در بخش‌های کارآفرینی، آموزش مهارتی، مشکلات و کار مددجویان فعالیت دارند.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در پایان گفت: تا بهمن ماه امسال مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از مراکز نیکوکاری برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد جمع شده است.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شه با بیان اینکه مرکزی که امروز افتتاح شد، نهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان است، اظهار کرد: هزینه ساخت مرکز نیکوکاری امروز بیش از ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی میزان مبلغ صرف هزیشده برای این مرکز را بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول