من به دلایلی تاریخ رو زیاد خوندم ،این طور وحشی گری ها کار صلفی ها ، پانکردها ، جندالشیطان ، بهاییها و مخصوصا مجاهدین خلقه که علاقه خاصی به آتیش زدن مردم دارن.اون 20 هزار نفر دیگه که توی اغتشاشات شرکت کردن یا به دلیل کم سوادی ، حرص و یا سن پایین بوده