واکنش مردم به انتشار تصاویر مجروحین: مماشات با اغتشاشگر‌ ممنوع!

انتشار تصاویر مجروحین اقدامات تروریستی اخیر برای اولین بار در خبرگزاری فارس باعث برانگیخته شدن احساسات کاربران شد که موجی از واکنش‌های مردم و برخی چهره‌ها را به همراه داشت.
اخبار و تصاویری از وضعیت دلخراش و وحشتناک مجروحان حملات تروریستی اغتشاشگران به مردم و نیروهای حافظ امنیت در بیمارستان‌های تهران، دیروز در خبرگزاری فارس منتشر شد.این تصاویر موجی از واکنش‌ها را در فارس تعاملی به همراه داشت. در این میان کاربران با دیدن این تصاویر، ضمن ابراز ناراحتی خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با آشوبگران و اشد مجازات از قوه قضائیه برای اغتشاشگران شدند.کامنت‌های ارسالی مخاطبان را می‌توان در چند گروه دسته‌بندی کرد:

درخواست تجهیز نیروهای حافظ امنیت

عدم مماشات با تروریست‌ها

برخی دیگر از کاربران از قوه قضائیه خواستند تا بدون هیچگونه مماشات و تخفیفی در مجازات آشوبگران، اشد مجازات را برای چنین تروریست‌هایی در نظر بگیرد.در اظهار نظرهای گوناگونی کاربران گفتند: "انشاالله که همه شان بدست عوامل جان بر کف نیروی انتظامی دستگیر و به اشد مجازات محکوم بشوند""قوه قضائیه باید با این تروریست های داعشی صفت با اشد مجازات برخورد کنه"
حجت الاسلام احسان بخش در این رابطه نوشت: مماشات با وحشی‌های اغتشاش‌گر خیانت نابخشودنی است.همچنین مرتضی یراق بافان، مجری، قاری و فعال فرهنگی در جواب چرایی و بازنشر این تصاویر در صفحه شخصی خود در فارس تعاملی نوشت: این تصاویر رو منتشر می کنیم که فردا روزی وقت محاکمه ی این متوحشان کسی دم از انسانیت و بخشش و ... در موردشون نزنه

تروریست‌ها از مردم ایران نیستند

گروه دیگری از مخاطبان اعلام داشتند که چنین تروریست‌های داعشی‌صفتی از مردم ایران نبوده و اذعان داشتند که چنین اعمالی تنها از دست‌نشانده‌های منافقین و مزدوران صهیونیستی بر می‌آید."از دیدن تصاویر جنایات گرگ‌های خونخوار صهیونیست و کموله و سلطنت طلب و منافق و بهایی، قلبمان خون شد، جانیان این جنایت باید به زودی اعدام شوند تا داغ مردم اندکی التیام یابد""خدا لعنت کند نوچه های اسرائیل و آمریکا و خود فروش ها و وطن فروشی های بی ریشه را""لعنت خدا بر مزدوران منافقین، آمریکا و اسرائیل"در همین رابطه علیرضا قزوه شاعر سرشناس و فعال فرهنگی نیز در واکنش به تصاویر منتشر شده یک دو بیتی در صفحه شخصی خود در فارس تعاملی منتشر کرد:هر ظلمی را به نام ایران کردند هر آبادی که بود ویران کردند آتش زده اند مسجد و قرآن را کاری که مغول نکرد اینان کردند

حامیان اغتشاشگران و آشوبگران باید تاوان بدهند

این گروه، حمایت‌های کورکورانه برخی سلبریتی‌ها را از آشوب‌گران و تجمعات غیرقانونی محکوم کرده و بیان کردند ضمن برخورد جدی با این افراد، هزینه آسیب‌های وارد شده به اموال عمومی، باید از افرادی که جوانان این کشور را تحریک کرده و فضا را برای جولان گروه‌های تروریستی فراهم کرده‌اند، گرفته شود.کاربری در این رابطه نوشت: "سلبریتی های کثیف ببینند این صحنه ها را و بدانند دستشان به خون این انسان ها آغشته است.بدانید یا ندانید قاتلید.مرگ و نفرین بر وجود بی خاصیتتانباید تمام هزینه های تخریب ها از سلبریتی های کثیف گرفته شود"محمد رضازاده نیز نوشت: مواضع اخیر سلبریتی‌ها در حمایت از اغتشاشات و گروهک‌های تروریستی باعث شد تا اموال عمومی خسارت ببینند.همچنین کاربر دیگری در واکنش به از بین بردن ۵۳ اتوبوس تهران توسط تروریست ها و آشوبگران نوشت:"این خسارت‌ها فقط باید از اغتشاشگران و سلبریتی های تحریک کننده گرفته بشه"آنچه که به طور کلی از واکنش‌ها و نظرات کاربران دیده می‌شود این است که مرز اعتراض و اغتشاش واضح هست و هیچ ایرانی هرچقدر هم از وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه گلایه‌مند باشد، این‌چنین حاضر به آسیب رساندن به هم وطنان خود و توهین به مقدسات نیست.پایان پیام/
21:06 - 21 دی 1404
جامعه
سیاست




130 پاسخ

در پاسخ به
من به دلایلی تاریخ رو زیاد خوندم ،‌این طور وحشی گری ها کار صلفی ها ،‌ پانکردها ، جندالشیطان ، بهاییها و مخصوصا مجاهدین خلقه که علاقه خاصی به آتیش زدن مردم دارن.اون 20 هزار نفر دیگه که توی اغتشاشات شرکت کردن یا به دلیل کم سوادی ،‌ حرص و یا سن پایین بوده

در پاسخ به
سلبریتی هارو دستگیرکنید بسه کلفت کردن گردن سلبریتیا

تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌
@dooste_khoob21 دی 1404
در پاسخ به
لطفا قاطعانه برخورد کنید. فریب سن زیر ۱۸ سال رو نخورید. کجای دین اسلام گفته کسی که زیر ۱۸ ساله، از قانون مصونه؟ غربی‌ها، سن ۱۸ سال رو سن قانونی گفتن ولی در اسلام از لحظه بلوغ، شخص به سن قانونی میرسه و اعمالش محاسبه میشه. نباید کورکورانه از غرب تقلید کرد و در کشور مسلمان، طبق نظر اسلام رفتار شود.

تصویر نمایه‌ی ‌promise loyal‌
@aeronat21 دی 1404
در پاسخ به
دستاتون برای اینکار زیادی لطیفه.قدم اولشو دیدیم. اون یارو پانکرده دو ماه قراره کافش تعطیل شه!!! همون دوماهی که خودشم گفته بود.عجب!!!عادت کردین وقتی اتفاقی میفته یه مدت با این جور نوشته ها مارو سرگرم کنین بعدم یاعلی از تو مدد. در رافت اسلامی هم که همیشه بازه.

تصویر نمایه‌ی ‌❤️سرباز ایران اسلامی❤️‌
@Pasdary21 دی 1404
در پاسخ به
هر چقدر که این لجن ها از این ملت، خسارت مالی و جانی و تلفات گرفتند، باید عملیات انتقام چندین برابری بر علیه این ها انجام بشه و دهن مماشات گر و نق زن ها خورد بشه و خسارت ها از دستگیر شده ها و حامیان این وحشی ها گرفته بشه.تو این چند روز، شاهد سنگین ترین عملیات تروریستی بر علیه کشور و انقلاب بودیم و …نمایش بیشتر

@user17617624193821 دی 1404
در پاسخ به
هر چی زودتر اغتشاشات جمع بشه، تعداد کل کشته های ایرانی از هر دو طرف درگیری کمتر خواهد شد. این درست در مقابل میل ترامپه‌که‌ سعی کرد با ترساندن حاکمیت ایران از مقابله قاطع با تروریست ها، تعداد تجمع ها و کشته های دو طرف رو افزایش بده.

تصویر نمایه‌ی ‌❤️سرباز ایران اسلامی❤️‌
@Pasdary21 دی 1404
در پاسخ به
۱_ طراحی عملیات های انتقام جویانه و حملات موشکی و امنیتی به پایگاه های تروریستی و فاضلاب منافقین در آلبانی۲_ شناسایی و دستگیری گسترده اغتشاشگران، دزدهای فرصت طلب، حامیان تروریست ها به هر نحوی و البته مسئولینی که ترک فعل داشتند و بریدن حبس های طویل المدت و خسارت های هر شهر به اونها ۳_ پاکسازی ادارا…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌❤️سرباز ایران اسلامی❤️‌
@Pasdary21 دی 1404
در پاسخ به
مماشات نکنید عزیزان. اجرای قوانین دوران جنگ اگر قاطع و محکم نباشه و دشمن احساس ضعف و تعللی در شما بکنه، مطمئن باشین موج های سنگین تری رو بر علیه ما طراحی خواهد کرد.

@user17371219689721 دی 1404
در پاسخ به
این همون خط فکری یاران بنیصدر و رجویست اگر میتوانستند حتی باکمک اربابشوت غلطی کنند حتماهمون اول انقلاب انجام میدادنداینجا فقط خاضعانه میگویم دست این جوانان و نوجوانان بسیجی رو میبوسم سلبریتی من تو هستی نه دایی و خادم و غیره

تا وقتیکه با سردمداران فساد سیاسی اقتصادی و همچنین سلبریتیهای نامرد برخورد نکنیم حساب دست ملت نخواهد آمد،نمی‌شود با معماران جنایت خونین برجامی که تمام مملکت را با خسرانهای جبران ناپذیر دچار نموده مدارا نمود و انتظار داشت ملت بدانند عدالت انقلابی حکمفرماست! همچنین در رابطه با تمام سوپرسرمایه داران ص…نمایش بیشتر

@user17371219689721 دی 1404
در پاسخ به
مطمئنا ارباب تروریستهای داعشی در تدارک هلیبرن سنگین سلاح در مناطقی از کشور هست بایستی سریعا در هر شهری علی الخصوص شهرهای مرزی یک یگان واکنش سریع مخفی ایجاد شود تا در صورت هلیبرن سلاح این گروه واکنشی محل سلاحها رو شناسایی و با توپخانه معدوم کنند

.امثال «وریا غفوری» ...، بدون تردید مسبب و نقش آفرین اصلی اغتشاشات بودند.عدم برخورد با مخلان امنیت ملی در موقعیت کنونی جایز نیست.بنابراین؛ قوه قضاییه بدون تعلل و ذره ای اغماض، قاطعانه با این عوامل بی شرف و بی وطن برخورد کند.

تصویر نمایه‌ی ‌محمد‌
@user17079254697421 دی 1404
در پاسخ به
داعش را رو سفید کردندیا عامل مستقیم و مزدور صهیونند یا توسط اونها حسابی شستشوی مغزی شدنددر هر صورت مماشات نکنید

در پاسخ به
فقط باید یک حیوان درنده باشی که با یک انسان چنین کاری کنی . حتی اگر آن انسان دشمنت باشد.

@user17681441956621 دی 1404
در پاسخ به
با اینکه از شرایط به وجود اومده ناراحتیم ولی خوب شد اون روی داعشی خودشون خوب نشون دادن پیاده نظام پهلوی این افراد را به اشد مجازات برسونید هیج ارفاقی در حقشون نکنید ما ملت ایران از خون شهدا نمیگذریم

تصویر نمایه‌ی ‌سـردبـیـر‌
@BaT_Man21 دی 1404
در پاسخ به
خواستار برخورد مقتدرانه پلیس

خون این افراد بی گناه که برای تأمین امنیت رفته بودن مستقیم گردن مسئولین کشوری هست که درکی از گرانی ندارند و باعث چنین وضعیتی شدن.

تصویر نمایه‌ی ‌mosayeb‌
@mosayebel21 دی 1404
در پاسخ به
متاسفانه قانون کاهش مجازات حبس تعزیری که هدفش کاهش تورم جمعیت زندان ها و صرفه جویی در هزینه های دولت بود، ایران رو تبدیل به بهشت مجرمین کرد و نهاد های ارفاقی متعددی مثل تعویق صدور حکم، تعلیق تعقیب، تعلیق اجرای مجازات، حبس تحت نظارت و جایگزین حبس و ... برای مجرمین پیش بینی شده

در پاسخ به
ایرانی الاصل. جایتکاران داعشی روی یزید را سفید کردند لعنت بیکران بر جنایتکاران و طرفداران آنها.