واکنش مردم به انتشار تصاویر مجروحین: مماشات با اغتشاشگر ممنوع!
انتشار تصاویر مجروحین اقدامات تروریستی اخیر برای اولین بار در خبرگزاری فارس باعث برانگیخته شدن احساسات کاربران شد که موجی از واکنشهای مردم و برخی چهرهها را به همراه داشت.
تا وقتیکه با سردمداران فساد سیاسی اقتصادی و همچنین سلبریتیهای نامرد برخورد نکنیم حساب دست ملت نخواهد آمد،نمیشود با معماران جنایت خونین برجامی که تمام مملکت را با خسرانهای جبران ناپذیر دچار نموده مدارا نمود و انتظار داشت ملت بدانند عدالت انقلابی حکمفرماست! همچنین در رابطه با تمام سوپرسرمایه داران صهیونیست صفت یا کارخانه داران بزرگ مافیای بازار مخصوصا بایست بشدت بسیار بالاتری برخورد نمود بنسبت با تخم مرغ دزد!! همچنین در رابطه با تمام سلبریتیهای نامرد که همیشه با گردن کلفتی و قلدری همراه دشمنان و جنایتکاران آمریکایی و صهیونیستها بوده اند و هنگام آسیب قرار گرفتن وطن خفه خون مطلق میگیرند!! وقتی با اینها برخورد نکنیم معلوم است ملت مشکلدار هم تره ای خرد نخواهد نمود برای وجود باطن انقلابی درست عدالت در جامعه!!! یعنی در اصل ازماست که برماست!!نمیشود هم مار در آستین پرورش داد و هم انتظار داشت مار بسان مرغ عشق برخورد کند!!! بهای این بیعدالتیها را حاج قاسم ها حاجی زاده ها سلامی ها باقری ها رشیدها رییسی ها امیرعبدالهیان ها و هزاران هزار شهدای با شرفمان با خونشان پرداخت نموده اند حتی تا همین امروز ک گلوی مدافع امنیت بریده اند!!!تمام اغتشاشگران بدون ذره ای رافت برخورد قطعا بایست بشوند که سوای جنایات بی حد و مرز اینهمه بیت المال را نیز تباه نمودند اما از سرچشمه های بزرگ انحرافات قانونی موارد بالا و برخوردهای سنگین دستگاه قضا تحت هیچ عنوان کوتاه نیاییم تا بصورت ریشه ای اینگونه اغتشاشات را ریشه کن نماییم انشالله...