اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم غزه قرار دارد

امام جمعه اردستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم غزه قرار دارد و مردم ایران نفرت خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم غزه قرار دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: رعایت تقوا در کلام توسط امامان توصیه شده است و سخن گفتن افراد باید کم باشد و در عین همین کم بودن سخن، می‌تواند گزیده و برتر باشد، چرا که سخنان گزیده افراد، شنوا نیز خواهد داشت.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک ظالم است که در حقیقت به مردم مظلوم فلسطین و غزه، ظلم می‌کند همچنین جهت دهنده این اقدامات رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و برخی از کشورهای غربی هستند، عده‌ای نیز ساکت بوده و واکنشی نشان نمی‌دهند که قطعا در گناه این جنایت شریک هستند.

دهشیری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم غزه است و مردم نفرت خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی ابراز می‌کنند، این رژیم غاصب عملیات وحشیانه خود را بار دیگر علیه مردم بی‌گناه شروع کرده است.

امام جمعه اردستان بیان کرد: ۲۰ آذر الی ۲۶ آذر به عنوان هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز از سوی وزارت آموزش و پرورش نامگذاری شده است، تنها اختصاص هفته و روز به قرآن کریم کافی نبوده و باید در عمل اقداماتی صورت گیرد که انتظار می‌رود دانش‌آموزان در طول تحصیل، حداقل به روخوانی قرآن مسلط باشند.

وی یادآور شد: دانش آموزان باید با فرهنگ دینی آشنا شوند البته در برخی موارد آموزش‌های حفظ قرآن، درک مفاهیم و نظایر آن در شهرستان انجام می‌شود اما این‌ها کافی نیست و امید می‌رود توجه مدیران، معلمان و والدین نسبت به آموزش قرآن در دانش‌آموزان بیشتر شود.

دهشیری بیان کرد: در شهرستان اردستان پنج مرکز آموزش عالی یا دانشگاهی وجود دارد اما به دلیل کمبود دانشجو بسیاری از صندلی‌های این مراکز خالی شده و یکی از مراکز که خدمات خوبی ارائه می‌کرده، دانشگاه آزاد اردستان بوده است.

امام جمعه اردستان ادامه داد: دانشگاه آزاد اردستان با کمبود دانشجو مواجه شده است، رشته‌هایی در سطح کارشناسی ارشد و دکترا برای این دانشگاه به امید آنکه بار دیگر احیا شود گرفته شده است.

وی پیشنهاد کرد: یکی از رشته‌هایی که می‌تواند برای مردم و به خصوص فرهنگیان سودمند باشد مدیریت آموزشی است همچنین رشته پرستاری را می‌توان بار دیگر با همت مسؤولان احیا کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول