اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شجاعت شهید مدرس استکبار را به مذلت کشاند

امام جمعه اردستان گفت: شجاعت شهید مدرس به گونه‌ای بود که در مقابل رضاخان قلدر ایستادگی کرد و او را به خاک مذلت نشاند و سخنان این ابرمرد در جامعه تاثیرگذار بود.

شجاعت شهید مدرس استکبار را به مذلت کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان، تشکیل شجره طیبه بسیج را از اقدامات مناسب امام راحل دانست و به ثمرات این نهاد اشاره کرد؛ بسیجی واقعی با اخلاص خود در فکر انجام وظایف خود بوده و در میدان‌های مختلف علمی، سیاسی، نظامی و غیره حضور دارد.

وی با اشاره توصیه رهبر انقلاب به بسیجی‌ها که از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزند؛ افزود: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان قرار داریم بنابراین مسؤولان، مدیران و کارمندان از دو قطبی کردن جامعه خودداری کنند و هیأت‌های اجرایی و نظارت، دقت در این حوزه داشته باشند.

حجت الاسلام دهشیری خاطرنشان کرد: کسانی که مبانی اسلام و قانون اساسی انقلاب را قبول دارند از افراد خوبی هستند چرا که دو قطبی کردن جامعه و ایجاد فضاهایی همچون چپ و راست بودن، به صلاح جامعه و مردم نیست همچنین باید زمینه مشارکت، امنیت و سلامت فراهم شود.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به جز کشتار زنان، کودکان، مردم مظلوم فلسطین و غصب اموال و منازل، کار دیگری از پیش نبردند و بعد از چند روز آتش‌بس، دوباره کشتار مردم را آغاز کرده اما عملیات طوفان الاقصی آبروی آمریکا و رژیم صهیونیستی را برد.

وی با اشاره به شهادت شهید مدرس در دهم آذر ماه ۱۳۱۶ یادآور شد: شهرستان اردستان که یکی از مناطق عالم‌خیز است به عنوان زادگاه شهید مدرس قرار دارد و امام راحل در موقعیت‌های متعدد این شهید را ستایش کرده و ویژگی‌هایی همچون شجاعت، شهامت، دشمن شناسی و نظایر آن را داشت.

حجت الاسلام دهشیری ادامه داد: شجاعت شهید مدرس به گونه‌ای بود که در مقابل رضاخان قلدر ایستادگی کرد و او را به خاک مذلت نشاند، همچنین هدیه‌های رضاخان و سفیر انگلیس را رد کرد و سخنان تاثیرگذاری در جامعه داشت.

امام جمعه اردستان اضافه کرد: شانزدهم آذر ماه روز دانشجو نامگذاری شده و مطابق با بیانات رهبر انقلاب، دانشجو موذن جامعه است و نقش دانشجو این بوده که مردمان را از خواب بیدار کند که دانشجویان باید سیاست را متوجه شده و با استکبار مبارزه کنند.
پایان پیام/۶۳۱۳۵
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول