اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| کلاهدوزان: پذیرای ایده‌های مردمی برای ارتقای شهر هستیم

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایده‌های زیادی به ما منتقل می‌شود به زودی ایده‌ها را به صورت مکتوب جمع‌آوری می‌کنیم و برای عملیاتی ساختن آن تلاش می‌کنیم.

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| کلاهدوزان: پذیرای ایده‌های مردمی برای ارتقای شهر هستیم

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حضور در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها بانوی حاضر در شورا هستم، به عنوان نماینده جامعه زنان شهر اولویتم حضور در کمیسیون فرهنگی است.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برای کمیسیون بعدی هم با توجه به اهمیت مسائل حوزه سلامت برای من، سابقه کار در دانشگاه علوم پزشکی، شناخت زیرساخت‌ها و تعاملی که وجود دارد، کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری در اولویت است، در مسأله فرهنگی، اولویت‌ شورا را توجه به نیازهای فرهنگی، تفریحی، ورزشی، اجتماعی و حتی اقتصادی بانوان شهر می‌دانم.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات اخیر که با سایر منتخبان داشته‌ایم و گفتمان غالبی که وجود داشت، اولویت خود شورا اعتلای مظاهر اسلامی و انقلابی در شهر است.

کلاهدوزان با بیان اینکه برای کمیسیون سلامت هم، یکی از اهداف کلان در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ بحث کاهش آلاینده‌ها است که مفصل روی آن کار شده است، افزود: با توجه به آنکه تعداد روزهای با هوای سالم در سال بسیار کم شده است، آلودگی هوا هم یکی از مشکلات اساسی امروز شهر است که می‌توان با تعامل با سایر دستگاه‌ها آن را حل کرد.

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای ارتباط با اقشار مختلف، استفاده خوبی از فضای مجازی خواهد شد و در حال حاضر هم ارتباط داریم، در صفحه‌ای که در فضای مجازی دارم پیام‌های بسیاری دریافت کردم که بررسی می‌شود.

جمع‌آوری ایده‌های مردمی به صورت مکتوب

وی عنوان کرد: در حال حاضر هیجانی در میان مردم به واسطه نزدیکی به ایام انتخاب به وجود آمده و با یک طوفان ایده از سوی اقشار فرهیخته و متخصص و همه مردم مواجه هستیم؛ به همین جهت به این نتیجه رسیدم که برای ارتباط کارآمد با اقشار مختلف مردم، فرمی تهیه شود تا هر شخصی که راهکاری برای مسائل موجود و یا ایده خلاقانه‌ای برای ارتقای شهر در ذهن دارد ارائه کند.

کلاهدوزان بیان داشت: ایده‌های زیادی به ما منتقل می‌شود اما در حد حرف باقی مانده و عملیاتی نمی‌شود به همین جهت به زودی ایده‌ها را به صورت مکتوب جمع‌آوری می‌کنیم و برای عملیاتی ساختن آن تلاش می‌کنیم.

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برای ارتباط با دانشگاهیان نیز با توجه به حضورم در معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، می‌توان ارتباط موثری با دانشجویان و نخبگان برقرار کرد، ظرفیت‌های پژوهشی و دانشگاهی اصفهان بسیار بالا است؛ به نظرم می‌توان نیازهای شهر را با کمک این قشر حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت هم با دانشگاهیان ارتباط داشتم و طرح‌هایی هم از آن‌ها دریافت کردم که در شورا بررسی خواهیم کرد؛ با حوزه علمیه هم همانند دانشگاه ارتباط خواهیم داشت.

 

به گزارش فارس، فرزانه کلاهدوزان، بانوی حاضر در جمع ۱۳ نفره ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق و دانشجوی دکترا است و بیش از ۲۰ سال سابقه مدیریتی و کارشناسی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارد.

وی فرزند سردار شهید مجتبی کلاهدوزان است، در حال حاضر رئیس مرکز مهارت‌های بالینی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و ۴۸ سال دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول