اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف جهان| نادرالاصلی: ایجاد درآمد پایدار، اولویت کمیسیون اقتصادی شورای ششم است

عضو منتخب شورای اسلامی شهر گفت:مردم از منتخبین‌شان توقع حرکتی را دارند که در جهت حل مشکلات‌شان باشد؛ بنابراین یکی از اولویت‌ها در راستای کمیسیون اقتصادی تلاش برای ایجاد درآمد پایدار برای مردم است.

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف جهان| نادرالاصلی: ایجاد درآمد پایدار، اولویت کمیسیون اقتصادی شورای ششم است

مجید نادرالاصلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص حضور در کمیسیون‌ها اظهار داشت: با توجه به سابقه و اجرایی بودنم قصد حضور در کمیسیون‌های مربوط به اقتصادی، درآمدها،‌ حمل و نقل شهری و گردشگری را دارم.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر ادامه داد: با توجه به شرایط خوب و استعدادها و زمینه‌های فوق‌العاده اصفهان طرح‌هایی را دارم و با استفاده از بافت‌های سنتی و اماکن تاریخی و ظرفیت‌های اصفهان به عنوان مهم‌ترین پایگاه گردشگری دنیا امکان فعالیت درون کمیسیون فرهنگی و اجتماعی را نیز دارم.

وی بیان داشت: بخش قابل توجهی از کارها و برنامه‌های خودمان را در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی و مسائل اجتماعی مردم به اقشار مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛‌ همچنین در عرصه ورزش به صورت جدی برای اعتلای ورزش و به کارگیری خدمات شهرداری در خدمت ورزشکاران در حوزه قهرمانی با در نظر گرفتن زیرساخت‌های قانونی پیگیر هستیم تا بتوان از فرصت‌ها استفاده کرد که البته بستگی به شرایط و اقتضائات نیز دارد.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه مسأله معیشت، اشتغال و اقتصاد برحسب ظاهر جز وظایف شهرداری نیست اما در مناطق خاص در شهر اصفهان مثل مناطق مهاجرپذیر و حاشیه‌ای می‌شود از فرصت‌ها و امکانات بسیار زیاد شهرداری در جهت فرهنگ‌سازی برای اشتغال و حل مشکلات اقتصادی مردم استفاده کرد.

ایجاد درآمد پایدار،اولویت کمیسیون اقتصادی شورای ششم

عضو منتخب شورای اسلامی شهر درخصوص اولیت‌های خود در شورا توضیح داد: مردم از منتخبین‌شان توقع حرکتی را دارند که در جهت حل مشکلات‌شان باشد؛ بنابراین یکی از اولویت‌ها در راستای کمیسیون اقتصادی تلاش برای ایجاد درآمد پایدار برای مردم است.

وی افزود: اولویت بعدی توجه جدی به مسائل و مشکلاتی است که مردم با شهرداری و عوامل شهرداری به دلیل ارتباطات مستقیم و عدم ساماندهی الکترونیکی سازمان شهرداری دارند و در تلاشیم بتوانیم یک سیستم جامع و شهرهوشمند را فعال کنیم و امیدواریم یک سری از مسائلی که مردم در ارتباط با شهرداری دارند را با اجرای طرح سامانه جامع الکترونیکی حل کنیم.

نادرالاصلی درباره سومین اولویت خود اعلام کرد: مسأله بعدی منابع انسانی است و اینکه بتوانیم در تمامی عرصه‌ها از ساماندهی نیروی انسانی با توجه به نیازها و ضروریات‌شان استفاده کنیم.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر درباره ارتباط با اقشار مختلف جامعه توضیح داد: همیشه مدیران و مسؤولان و منتخبین مردم خواستگاه و پایگاه خودشان را مبتنی بر یک کارشناسی و استفاده از عناصری که دارای ظرفیت‌های علمی است می‌بینند.

استفاده از ظرفیت اقشار مختلف مردم

وی گفت: در دوران انتخابات از نظرات کارشناسی جوانان، دانشگاهیان و عموم مردم از جمله مساجد روحانیون و فرهنگیان در همه حوزه‌ها استفاده کردم و کارهای عظیمی را انجام داده‌ام در حال حاضر نیز اولین جلسه‌ای که برگزار کردم با ۴۰ نفر از کانون‌های مطرح فرهنگی بود و بنا شد جلسات دیگر را هم داشته باشیم .

نادرالاصلی افزود: جلسه بعدی با دانشگاهیان خواهد بود و جلسات کارشناسی زیادی که با اقشار مختلف مردم مخصوصا با حوزه کارشناسی شهرداری برگزار خواهد شد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر یادآور شد: در شروع کار رسمی‌مان با تاکیدی که در جلسات مطرح شد قرار شد ظرفیت کارشناسی خودمان را با ایجاد اتاق‌های فکر و کارگروه‌ها در همه حوزه‌ها تصمیمات مهم، جامع، عملیاتی و کاربردی باشد.

عضو منتخب شورای اسلامی شهر در انتها درخصوص انتخاب شهردار آینده تصریح کرد: از مردمی که گوش به فرمان ولایت بودند و پای صندوق‌ها آمدند تشکر می‌کنم و نکته مهم این است که بر این باوریم در اتفاقی که بین اعضا شورا برقرار خواهیم کرد یک شهردار با ظرفیت‌های قابل توجه، ترجیحا از بدنه استان و شهر، متدین، جهادی، انقلابی، مردمی، دست پاک، دلسوز نسبت به مردم، متعهد، کارامد، کاردان و سرامد انتخاب کنیم تا اصفهانی که حق مردم آن زندگی، توسعه، اعتلا و بزرگی است داشته باشیم و با انتخاب شهردار و انسجام بین مجموعه مردم با مدیریت شهری اتفاقات خوبی را برای مردم رقم بخورد.

به گزارش فارس، مجید نادرالاصلی منتخب مردم اصفهان در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و متولد سال ۱۳۳۸ است.

 وی که سابقه معاونت استانداری اصفهان را در کارنامه خود دارد، در دوران طاغوت در جلسات استاد پرورش شرکت می‌کرد و پس از پیروزی انقلاب به حزب جمهوری اسلامی پیوست و با پایه‌گذاری مرکز فرهنگی لنبان، موسسه فرهنگی شهید بهشتی را در اصفهان تأسیس کرد.

نادرالاصلی با استخدام در وزارت کشور در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجرایی و... فعالیت کرد و به عنوان دبیر ستاد پشتیبانی جنگ استان منصوب شد؛ با آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای، مجید نادرالاصلی به مدت ۳۰ سال در مناصب بازرسی، اداری، فرهنگی، مردمی و آموزشی فعالیت کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول