اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| قربانی: مسائل محیط زیستی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از اساسی‌ترین چالش‌های شهر اصفهان بحث محیط زیست است و در این خصوص باید اقدامات جدی صورت بگیرد تا مشکلات از اصفهان رخت ببندد.

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| قربانی: مسائل محیط زیستی از مهم‌ترین چالش‌های شهر است

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص حضور خود در کمیسیون‌های شورای شهر اظهار داشت: کمیسیون‌های انتخابی‌ و مورد علاقه‌ام برای حضور حمل‌ و‌ نقل، محیط زیست، فناوری اطلاعات و فرهنگی است و فکر می‌کنم بتوانم نسبت به سایر کمیسیون‌ها در این موارد عملکرد بهتری داشته باشم.

چالش‌های محیط‌زیستی، از مهم‌ترین چالش‌های شهر است

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص اولویت‌های خود توضیح داد: از اساسی‌ترین چالش‌های شهر اصفهان بحث محیط زیست است و در این خصوص باید اقدامات جدی صورت بگیرد تا مشکلات از اصفهان رخت ببندد.

وی اضافه کرد: مورد بعدی معضلات و مشکلات ترافیکی اعم از فرسوده بودن نا‌وگان عمومی و کمبود آن‌ها، اولویت‌های راه‌اندازی خط دوم و سوم مترو است.

قربانی بیان داشت: همچنین بحث مربوط به شفاف‌سازی در امورات مختلف شهرداری از جنبه‌های مهم است؛ همه این موارد می‌تواند در کمیسیون محیط‌زیست، حمل‌ و نقل و فناوری اطلاعات قابل پیگیری باشد.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر افزود: در عین حال یکی‌ از مسائل اصلی هر شهری مباحث فرهنگی آن است؛ بی‌ توجهی به مسائل فرهنگی مسائل و مشکلات متعدد دیگری را در پی دارد و حتی قسمتی از مسائل فرهنگی می‌تواند مسائل موجود را تشدید کند.

حضور بین اقشار مختلف مردم از مهم‌ترین اولویت‌ها است

وی در خصوص ارتباط خود با اقشار مختلف جامعه تصریح کرد: مهم‌ترین کار در ارتباط این است که در بین اقشار مختلف حضور داشت و به آن‌ها اجازه داد که نظرات خود را مطرح کنند و دسترسی راحت‌تری به مجموعه داشته باشند.

قربانی گفت: باید در عین حال سیستمی را سامان داد به شکلی که اقشار و‌ نخبگان بتوانند در تصمیم‌سازی‌ها نظرات مؤثری داشته باشند و امیدوارم بتوانیم در دوره آتی این اقدام را با سرعت عملیاتی بکنیم.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر در انتها یادآور شد: همچنین استفاده از نیروهای پخته و نخبه و جوان به معنای واقعی می‌تواند مدیریت آینده شهری را چالاک و چابک بکند.

 

به گزارش فارس، ابوالفضل قربانی منتخب مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان دارای فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار از دانشگاه اصفهان و متولد سال ۱۳۴۰ است.

او در دوره سوم و چهارم عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و ریاست کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورا را عهده‌دار بود. 

قربانی همچنین سابقه ریاست کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای سوم، عضویت هیأت موسس انجمن انفورماتیک استان اصفهان و هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر را در کارنامه خود دارد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول