10 ساعت پیش

پول نفت زیاد بود، غله و محصولات کشاورزی وارد کردیم

در آستانه دهه‌ای که قرار بود استاندارد زندگی ایرانیان از اروپا فراتر رود، آمارها روایت دیگری را ثبت کردند. تراز منفی ۷ میلیارد ریالی در سفره روستاییان، ایرانِ کشاورز را به واردکننده غله و محصولات کشاورزی تبدیل کرد تا در اوج فوران عواید نفتی، سهم صادرات کشاورزی و صنعتی کشور به رقم ناچیز ۲ درصد سقوط …نمایش بیشتر
.قیمت کود سال قبل کمتر از ۲۰۰هزار بوده پاییز شده ششصد و خورده ای الان دم از ۴ و نیم میلیون میزنن .گندم رو دو برابر کردن اما پولش رو ماه ها با تاخیر پرداخت میکنند .هر محصولیی فصل برداشت قیمتش نصف میشه .چغندر میکاری به تمام هزینه ها ،کارخونه پولشو ما ها دیرتر پرداخت میکنه .با این روالی که در پیش گرفت
08:25 - 7 تیر 1405

1 واکنش
6940 بازدید



1 پاسخ

@user17091001919121625749 ساعت پیش
در پیش گرفتیم هیچ بعید نیست به اون دوران برسیم . دست های پشت پرده ای وجود دارن که دشمن تولیدن و دلالیزم رو فقط گسترش میدن