@user1771643769696 ساعت پیشدر پاسخ بهبه الله برا حفظ نظام میگم با یک مثال ساده میکنم:فردی تصادف کرده احتیاج به خون دارو داره نرسه معلوم چی میشه نظر دکتر مرگ آیا شما آنوقت هم خونرسانی دارورسانی به این فرد رو خیانت مینامید!نقشه اسرائیل گرانی دوباره اغتشاش اینبار با پهبادحمله به مامور امنیت نقشه داره نا خواسته در بازی اسرائیل بازی نکنید💥
@ommateemam6 ساعت پیشدر پاسخ بهپالانی های صهیون سعی داشتند فرهنگ و تمدن ایرانی را با شبه مدرنیزم و شبه تجدد از بین ببرند ...... پروژه اسرائیل بزرگ یا همان سیطره صهیون بر منطقه مسلمانان و سپس کل دنیا ابتدا با نفوذ در حاکمیت و فرهنگ کشورها شروع می شود و در نهایت به فتح سرزمینی منجر می شود....
@IranianResearcher6 ساعت پیشامیدوارم کتاب تاریخ معاصر غیرانسانی هر چه سریعتر مورد بازبینی قرار بگیرد و با اهداف جدی تری در پرورش نسل آینده نگاشته شود، نه فقط حفظ کلیشه های روایت رسمی.
@user1746189320846 ساعت پیشدر پاسخ بهخب با فرمون فعلی همون مسیر داره پیش میره و فاصله اشراف با مردم عادی هر روز بیشتر میشه. فکر نمیکنم مردم پای کار امام زمان حاضر باشند بی عدالتی و رانت خواری و فساد عده ای رو به خاطر ظهور آقا تحمل کنند چون خود آقا وقتی بیان احتمالا اول یقه همین افراد رو به خاطر چشم بستن به ظلم و بی عدالتی و فساد بگیرن
@user17091001919121625746 ساعت پیشدر پاسخ به.قیمت کود سال قبل کمتر از ۲۰۰هزار بوده پاییز شده ششصد و خورده ای الان دم از ۴ و نیم میلیون میزنن .گندم رو دو برابر کردن اما پولش رو ماه ها با تاخیر پرداخت میکنند .هر محصولیی فصل برداشت قیمتش نصف میشه .چغندر میکاری به تمام هزینه ها ،کارخونه پولشو ما ها دیرتر پرداخت میکنه .با این روالی که در پیش گرفت
@user1757121143816 ساعت پیشدر پاسخ بهواردات بی رویه اگر رواج پیدا کند از هر تحریمی خطرناک تر است.ریشه کشاورزی،دامداری و صنایع را خشک خواهد کرد.دقیقا امضای سند وابستگی ایران است.
@user1708282380945 ساعت پیشدر پاسخ بهبا سلامدر حال حاضر درامد ایرانی ۱۰۰ دلار در ماه ...قیمت ساینا یک میلیارد و دویست میلیون ناقابل ... فساد اداری، توزیع نابرابر ثروت، انجام دادن کار فقط با داشتن رابطه و زد و بند، وعده سرایی دروغ مسئولین به مردم و گردن نگرفتن، از بین رفتن محیط زیست و ...چرا فکر میکنید که شما از شاه بهتر هستید؟! ...
@alimousapour5 ساعت پیشدر پاسخ بهسوال اینجاست که چرا ما باید وارد کننده محصولات کشاورزی باشیم نه صادر کننده!؟پاسخ ساده است: مسئولین که تکلیف ندارند، هیچ، اما نیروهای انقلابی فرمان امام شهید در زمینه تولید دانش محور را جدی نگرفته اند!
@Salam05 ساعت پیشدر پاسخ به وگندم های آلوده آمریکایی...مردم ، #باید_برخاستقیام کنید https://farsnews.ir/H_raji/1782290576622840505#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_سازشگر #مرگ_بر_پهلوی #مرگ_بر_آلمان #مرگ_بر_انگلیس #مرگ_بر_فرانسه #مرگ_بر_وطن_فروش_خائن #مرگ_بر_وطن_فروش #ایران_قوی #ایران #رهبر #رهبر_شهید …نمایش بیشترتصاویری بعد از خرید گندم آمریکا
پیشنهاد ویژهاین ۳دقیقه، هزاران ساعت درس و عبرت است۲۸ MB
@user1751670376794 ساعت پیشدر پاسخ به ومتاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.مطالبهلزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان
همانگونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده میشود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان قیمتهای خود را از مدتها پیش افزایش دادهاند و همچنان بهصورت هفتگی و ماهانه بر قیمتها میافزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدتها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیمگیران، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان به مردم تحمیل میشود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار میرود دولت هرچه سریعتر، بهجای طرح بهانهها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و انشاءالله این تلاشها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا
دولت ، مجلس ، قوه قضائیه، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی، تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها، کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور
0100گزارش از مطالبه