9 ساعت پیشپول نفت زیاد بود، غله و محصولات کشاورزی وارد کردیم
در آستانه دههای که قرار بود استاندارد زندگی ایرانیان از اروپا فراتر رود، آمارها روایت دیگری را ثبت کردند. تراز منفی ۷ میلیارد ریالی در سفره روستاییان، ایرانِ کشاورز را به واردکننده غله و محصولات کشاورزی تبدیل کرد تا در اوج فوران عواید نفتی، سهم صادرات کشاورزی و صنعتی کشور به رقم ناچیز ۲ درصد سقوط …نمایش بیشتر
@user17091001919121625747 ساعت پیشدر پیش گرفتیم هیچ بعید نیست به اون دوران برسیم . دست های پشت پرده ای وجود دارن که دشمن تولیدن و دلالیزم رو فقط گسترش میدن