سناتور آمریکایی: ترامپ کنترل تنگه هرمز را به ایران واگذار کرده

4 MB
مورفی، سناتور آمریکایی: اگر حتی بخشی از بیانیه ایران را بپذیریم، ترامپ موافقت کرده که کنترل تنگه هرمز را به ایران واگذار کند. واقعاً مایه حیرت است که به اینجا رسیده‌ایم؛ که ترامپ دست به اقدامی نظامی زد که ظاهراً، دست‌کم در حال حاضر، به ایران کنترلی بر یک آبراه حیاتی بخشیده است که پیش از آغاز جنگ بر آن کنترل نداشت.برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید 🎬#ترامپ #جنگ #تنگه_هرمز #ایران
04:02 - 19 فروردین 1405



29 Replies

@erfan_200019 فروردین 1405
Replying to and
در این دوهفته تنگه ی هرمز نباید باز بشهاگه باز بشه به هیچ عنوان این پیروزی نیست و قطعا عملیات فریبه برای اینکه دوهفته دیگه بیان ضربه ی کاری رو بزنند...

@user170910150910704860519 فروردین 1405
Replying to and
به امراطپری ایران سلام کنید

Profile picture of ‌203***8‌
@ommateemam19 فروردین 1405
Replying to and
اسرائیل بعنوان شاخ غرب وحشی نابود خواهد شد و آمریکا و اروپای وحشی رو به نابودی می روند و جهان از یوغ مستکبران ظالم ضد بشر رها خواهد شد....

Profile picture of ‌طاها صافی‌
@FadyieRahbar19 فروردین 1405
Replying to and
یعنی از تنگه درآمد خواهیم داشت؟ لطفا جزئیات رو هم اعلام بفرمایید.

@user17686708382519 فروردین 1405
Replying to and
به گفته جناب عراقچی دو هفته تنگه بازه! این دو هفته میگذره .خواهیم دید.خیانت یا خدمت است اتفاقی که در حال رخ دادن است.

@saberH19 فروردین 1405
Replying to and
هرمز، حکم تنگه احد رو پیدا کرده؛ تو این دو هفته رها نشه! شل نگیرید.

@user17682115115819 فروردین 1405
Replying to and
تمام مسئولین انقلابی شهید شدند رهبری جوان تنها بود مثل امام حسن شد ماجرا #صلح_تحمیلی

Profile picture of ‌فدایی آرمان ها‌
@hamidvrl19 فروردین 1405
Replying to and
اینترنت بین الملل حق مسلم همه و نه فقط خواص😔

Profile picture of ‌ذره خاک وطن‌
@Dr_Rashidi19 فروردین 1405
Replying to and
الکی دستاورد سازی نکنید. این ها همون خواسته های آمریکاست.هیچ چیز قطعی وجود نداره و یک آتشبس موقت برای تقویت آمریکا پذیرفته شدهچه خیانت بزرگی!

@E_Fars19 فروردین 1405
Replying to and
تا اینجا تونستیم به اینها "هرمز" رو یاد بدیم که قبل از این اصلا نمیدونستن تنگه هرمز کجای دنیاست!برای اولین بار ایرانی ها تونستن به این خارجی ها فارسی یاد بدن بدون اینکه که یاد گرفتنش رو از فحش شروع کنن. این خودش موفقیت بزرگیه واقعا.

@user17755058789119 فروردین 1405
Replying to and
همه ی رفتن خیابونا ، الکیذشد ، تو سرما و بارندگی ، حیف

@user170910003280637781719 فروردین 1405
Replying to and
نباید زود قضاوت کرد. هر جنگی نهایتا با نوعی توافق تمام می شود. فکر میکنم ترامپ برای خود دستاورد سازی خواهد کرد و ایران نیز برای خود. ولی هر یک از طرفین یکسری امتیازات به یکدیگر خواهند داد. امیدوارم در این توافق تنگه هرمز یک درآمد ثابت برای ایران ایجاد بکنه. تحریمها برداشته شود که دستاورد بزرگی هستش.

Profile picture of ‌نسیم شمال‌
@Nasim_shomal19 فروردین 1405
Replying to and
خود امریکاییها هم بگن ترامپ واسه واگذاری هرمز وا داده، باز یه عده تندرو میگن نه این درست نیست الکیه.ایرادتونم اینه همه چیو با دوره امام حسین و امام حسن قیاس میکنید و تصورتون اینه خط به خط تاریخ داره تکرار میشه درحالیکه امام علی به صراحت گفته دنیا پاره‌هایی همسان است. نگفته کل تاریخ عینا تکرار میشه

Profile picture of ‌مهدی امیرجانی‌
@ElemeNt4s19 فروردین 1405
Replying to and
بدبین نباشید خوشبینم نباشید.آمریکا دیگه سوپر پاور ک هیچی super fart هستش.اینترنت ک باز شد رسانه ها رو بخونید ب خودتون افتخار کنید و بزارید اجنبی فارسی زبان و غیره دق کنه.قیافه اون کریه های خارج نشین دیدن داره

@user170910004061883748919 فروردین 1405
Replying to and
سلام به قدرت اول جهان ایران

Profile picture of ‌نسیم شمال‌
@Nasim_shomal19 فروردین 1405
Replying to and
جنگ بالاخره باید تمام بشه. اکثرتون کلا میخواین تا ابد جنگ باشه که اسراییل رو فتح کنید. بس کنید دیگه جون‌مردم بازی نیست. چقدر شهید بدیم دیگه تا راحت بشید؟ صلح با پذیرش شروط ایران اگر اتفاق بیفته عالیه اگر هم نه که نیروهای خودمون دو هفته استراحت کردن و قویتر برمیگردن. مگه فقط دشمن قویتر برمیگرده؟👎👎

@user17729075289319 فروردین 1405
Replying to and
دشمنان ایران ؛ همونهایی که برای بمباران ایران به ترامپ التماس میکردن،همونهایی که به مردم القا می‌کردند که:((دیگی که واسه شما نجوشه سرسگ داخلش باشه!ایران تجزیه نمی‌شودبه‌درک!))قطعا دنبال سرخورده کردن ملت و تحریف این آتش بس هستند که فقط در سایه اقتدار نیروهای مسلح و مردم میهن دوست ممکن‌شد!دشمن نتونست!

Profile picture of ‌محمد‌
@Moohhammad19 فروردین 1405
Replying to and
مرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم