19 فروردین 1405

سناتور آمریکایی: ترامپ کنترل تنگه هرمز را به ایران واگذار کرده

۴ MB
همه ی رفتن خیابونا ، الکیذشد ، تو سرما و بارندگی ، حیف
05:00 - 19 فروردین 1405

14 واکنش
4332 بازدید



2 پاسخ

@E_Fars19 فروردین 1405
در پاسخ به وو
اگه شما نمیرفتید، الان به جای اینکه با ما راجع به نحوه پایان جنگ مذاکره کنند، داشتند با سلطنت طلب ها راجع به اینکه کدام استان های ایران رو بدن بره مذاکره میکردن.خیلی فرق هست. فرق از کهشان تا کهشان هاست.

تصویر نمایه‌ی ‌محسن بشیان‌
@user170910014984089513619 فروردین 1405
در پاسخ به وو
نه خیلی هم خوب شد. تازه دومینو شروع شده فقط صبر کنین و اعتماد به مسئولین. اگر شما واقعا در میدان بودین این شبها باید بیشتر بصیرت داشته باشین. ما هم بی اعتمادیم به امریکا. اما این مذاکرات جدید فقط برای تثبیت شروط ما هست و اونا قبول کردن. اگر انجام نشد می کوبیم شون دوباره