جنگ بالاخره باید تمام بشه. اکثرتون کلا میخواین تا ابد جنگ باشه که اسراییل رو فتح کنید. بس کنید دیگه جونمردم بازی نیست. چقدر شهید بدیم دیگه تا راحت بشید؟ صلح با پذیرش شروط ایران اگر اتفاق بیفته عالیه اگر هم نه که نیروهای خودمون دو هفته استراحت کردن و قویتر برمیگردن. مگه فقط دشمن قویتر برمیگرده؟👎👎