سناتور آمریکایی: ترامپ کنترل تنگه هرمز را به ایران واگذار کرده

٤ MB
مورفی، سناتور آمریکایی: اگر حتی بخشی از بیانیه ایران را بپذیریم، ترامپ موافقت کرده که کنترل تنگه هرمز را به ایران واگذار کند. واقعاً مایه حیرت است که به اینجا رسیده‌ایم؛ که ترامپ دست به اقدامی نظامی زد که ظاهراً، دست‌کم در حال حاضر، به ایران کنترلی بر یک آبراه حیاتی بخشیده است که پیش از آغاز جنگ بر آن کنترل نداشت.برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید 🎬#ترامپ #جنگ #تنگه_هرمز #ایران
04:02 - 19 فروردین 1405

1 إعادة النشر19 التفاعل
202٫1k من المشاهدات


29 الإجابة

@erfan_200019 فروردین 1405
تعليقًا على و
در این دوهفته تنگه ی هرمز نباید باز بشهاگه باز بشه به هیچ عنوان این پیروزی نیست و قطعا عملیات فریبه برای اینکه دوهفته دیگه بیان ضربه ی کاری رو بزنند...

‌سید علی توفیقیان‌ صورة الملف الشخصي
@S_Ali_Tofighiyan19 فروردین 1405
تعليقًا على و
تعليقًا على
خدا کنه که چرخه جنگ _آتش بس _جنگ دوباره تکرار نشه #جنگ_رمضان #ترامپ #مذاکره #صلح #دولت #مجلس #سپاه #ارتش #غرب_آسیا #بین‌الملل

@user170910150910704860519 فروردین 1405
تعليقًا على و
به امراطپری ایران سلام کنید

‌203***8‌ صورة الملف الشخصي
@ommateemam19 فروردین 1405
تعليقًا على و
اسرائیل بعنوان شاخ غرب وحشی نابود خواهد شد و آمریکا و اروپای وحشی رو به نابودی می روند و جهان از یوغ مستکبران ظالم ضد بشر رها خواهد شد....

‌طاها صافی‌ صورة الملف الشخصي
@FadyieRahbar19 فروردین 1405
تعليقًا على و
یعنی از تنگه درآمد خواهیم داشت؟ لطفا جزئیات رو هم اعلام بفرمایید.

@user17686708382519 فروردین 1405
تعليقًا على و
به گفته جناب عراقچی دو هفته تنگه بازه! این دو هفته میگذره .خواهیم دید.خیانت یا خدمت است اتفاقی که در حال رخ دادن است.

@saberH19 فروردین 1405
تعليقًا على و
هرمز، حکم تنگه احد رو پیدا کرده؛ تو این دو هفته رها نشه! شل نگیرید.

@user17682115115819 فروردین 1405
تعليقًا على و
تمام مسئولین انقلابی شهید شدند رهبری جوان تنها بود مثل امام حسن شد ماجرا #صلح_تحمیلی

‌فدایی آرمان ها‌ صورة الملف الشخصي
@hamidvrl19 فروردین 1405
تعليقًا على و
اینترنت بین الملل حق مسلم همه و نه فقط خواص😔

‌ذره خاک وطن‌ صورة الملف الشخصي
@Dr_Rashidi19 فروردین 1405
تعليقًا على و
الکی دستاورد سازی نکنید. این ها همون خواسته های آمریکاست.هیچ چیز قطعی وجود نداره و یک آتشبس موقت برای تقویت آمریکا پذیرفته شدهچه خیانت بزرگی!

@E_Fars19 فروردین 1405
تعليقًا على و
تا اینجا تونستیم به اینها "هرمز" رو یاد بدیم که قبل از این اصلا نمیدونستن تنگه هرمز کجای دنیاست!برای اولین بار ایرانی ها تونستن به این خارجی ها فارسی یاد بدن بدون اینکه که یاد گرفتنش رو از فحش شروع کنن. این خودش موفقیت بزرگیه واقعا.

@user17755058789119 فروردین 1405
تعليقًا على و
همه ی رفتن خیابونا ، الکیذشد ، تو سرما و بارندگی ، حیف

@user170910003280637781719 فروردین 1405
تعليقًا على و
نباید زود قضاوت کرد. هر جنگی نهایتا با نوعی توافق تمام می شود. فکر میکنم ترامپ برای خود دستاورد سازی خواهد کرد و ایران نیز برای خود. ولی هر یک از طرفین یکسری امتیازات به یکدیگر خواهند داد. امیدوارم در این توافق تنگه هرمز یک درآمد ثابت برای ایران ایجاد بکنه. تحریمها برداشته شود که دستاورد بزرگی هستش.

‌نسیم شمال‌ صورة الملف الشخصي
@Nasim_shomal19 فروردین 1405
تعليقًا على و
خود امریکاییها هم بگن ترامپ واسه واگذاری هرمز وا داده، باز یه عده تندرو میگن نه این درست نیست الکیه.ایرادتونم اینه همه چیو با دوره امام حسین و امام حسن قیاس میکنید و تصورتون اینه خط به خط تاریخ داره تکرار میشه درحالیکه امام علی به صراحت گفته دنیا پاره‌هایی همسان است. نگفته کل تاریخ عینا تکرار میشه

‌مهدی امیرجانی‌ صورة الملف الشخصي
@ElemeNt4s19 فروردین 1405
تعليقًا على و
بدبین نباشید خوشبینم نباشید.آمریکا دیگه سوپر پاور ک هیچی super fart هستش.اینترنت ک باز شد رسانه ها رو بخونید ب خودتون افتخار کنید و بزارید اجنبی فارسی زبان و غیره دق کنه.قیافه اون کریه های خارج نشین دیدن داره

@user170910004061883748919 فروردین 1405
تعليقًا على و
سلام به قدرت اول جهان ایران

‌نسیم شمال‌ صورة الملف الشخصي
@Nasim_shomal19 فروردین 1405
تعليقًا على و
جنگ بالاخره باید تمام بشه. اکثرتون کلا میخواین تا ابد جنگ باشه که اسراییل رو فتح کنید. بس کنید دیگه جون‌مردم بازی نیست. چقدر شهید بدیم دیگه تا راحت بشید؟ صلح با پذیرش شروط ایران اگر اتفاق بیفته عالیه اگر هم نه که نیروهای خودمون دو هفته استراحت کردن و قویتر برمیگردن. مگه فقط دشمن قویتر برمیگرده؟👎👎

@user17729075289319 فروردین 1405
تعليقًا على و
دشمنان ایران ؛ همونهایی که برای بمباران ایران به ترامپ التماس میکردن،همونهایی که به مردم القا می‌کردند که:((دیگی که واسه شما نجوشه سرسگ داخلش باشه!ایران تجزیه نمی‌شودبه‌درک!))قطعا دنبال سرخورده کردن ملت و تحریف این آتش بس هستند که فقط در سایه اقتدار نیروهای مسلح و مردم میهن دوست ممکن‌شد!دشمن نتونست!

‌محمد‌ صورة الملف الشخصي
@Moohhammad19 فروردین 1405
تعليقًا على و
مرگ بررژیم صهیونی لعین شیطان نجس العین اکبرآمریکا ی منفور جنایت کارجهان خوار دزدام الفسادقرن بزرگترین شیطان جهانلعنت الله علیهو رژیم نحس نجس احمق صهیونی حرا م زا ده باند وحشی خبیث جنایت کار هار نجس العین کودک کش منحوس ملعون کافرنحس ترین نحس نجس جهاناللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم