دشمن چون پاسخ درخوری دریافت نکرده ؛ به ترورها ادامه میده ؛ نیاز به تغییر رویکرد و بررسی اشکالات سیستم هست چون با توجه به این روند ؛ متاسفانه لیست ترور دشمن ؛ تیکهای بیشتری خواهد خورد ؛ تلخه ولی باید واقعیتها رو گفتنیاز به پاسخ جدیتر داریم
@fatemerajabi17 فروردین 1405Replying toدشمن چون پاسخ درخوری دریافت نکرده ؛ به ترورها ادامه میده ؛ نیاز به تغییر رویکرد و بررسی اشکالات سیستم هست چون با توجه به این روند ؛ متاسفانه لیست ترور دشمن ؛ تیکهای بیشتری خواهد خورد ؛ تلخه ولی باید واقعیتها رو گفتنیاز به پاسخ جدیتر داریم
@user17751311818017 فروردین 1405Replying toمن موندم چطوری خط سردار های عزیز مارو میزنن یا جاسوس داخلی یا واقعا ما با یه ارتش فضایی طرفیم
@IranParastt17 فروردین 1405Replying toدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاSuggestionsدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000Follow up from the relevant official10,000Follow-up from the highest authority
@user17681277878217 فروردین 1405Replying toاقای قالیباف: با بیانات تکراری، توییتهای با زبان خارجی هیچ مشکلی اقتصادی وغیر اقتصادی داخل کشور که فشار به مردم در خیابان وتاب آوری ایشان در این جنگ پایین میاره حل نمیشود. به عنوان رئیس مجلس کمی به این مسائل که وظیفه اساسی شماست توجه کنید ورساندن پیامها به دشمن - که خارج از وظیفه اصلی شما- برای م…Show more
@Ghaem31317 فروردین 1405Replying toپس از این جنگ باید توجه ویژه ای به مبحث حفاظت از شخصیت ها انجام گیرد داشتن پناهگاهای مخصوص فرماندهی و ارسال دستورات به رده میانی و عملیاتی .. عدم حضور شخصیت ها در دید عموم و منازل شخصی تا پایان بحران ها ... تغییر رویکرد برقراری ارتباط تلفنی و ... محافظان شخصیت ها
@Ahmad_R17 فروردین 1405Replying toیعنی چون ضعیف هست ترور میکنه!؟ ایران اگه بتونه یه مقام نظامی اسرائیل رو بکشه با این استدلال شما تکلیفش چیه؟ ضعیف عمل کنه یا چی؟
@user170910171589689443817 فروردین 1405Replying toجواب کشتن یانسان،اعدام قاتله۔شما فقط حرف میزنید،یلیست از شرکتها میدید،یدونه اش رو نصفه و نیمه تو امارات میزنید۔باید قاتلان رو بکشید۔همه شرکتهای امریکایی رو بزنید،چرا قطر و عربستان از لیست حمله ها خارج شدن؟چون این دو تا کشور خیلی مهربون و گوگولی هستن و با مردم و حکومت ایران خوبن؟
@Farshid_Ahmadi17 فروردین 1405به منظور افزایش ایمنی اطلاعاتی، لازم است استفاده از نرمافزارهای کد منبع بسته برای اشخاص مهم و سیستمهای دولتی محدود شود. لطفاً از این پویش حمایت کنید:https://farsnews.ir/Farshid_Ahmadi/1774471968498018997/
@Sports_military_analyst17 فروردین 1405Replying toواشنگتن پست | عملیات نیروهای ویژه آمریکا برای خارج کردن 400 کیلوگرم اورانیوم ایران
"واشنگتن پست" پنج روز پیش، طرح عملیات نیروهای ویژهی آمریکا برای خارج کردن ذخایر اورانیوم غنیشدهی ایران از اصفهان را منتشر کرد.آن چیزی که طی ۴۸ ساعت اخیر اتفاق افتاد، عملیات نجات خلبانان نبود؛ اقدام برای ربایش ذخایر اورانیوم ایران بود که شکست خورد.https://www.washingtonpost.com/national-securi…Show more
@user137317 فروردین 1405Replying toانشالله رئیس مجلس بجای پیام دادن و توئیت زدن بی فایده، هرچه زودتر تشکیل جلسه بده و با وضع قوانین مشکلات مردم رو حل کنند.
@user17752046334317 فروردین 1405Replying toخواهشا علاوه بع پرتاب موشک به اسراییل چرا فرمانده های اسرائیلی نمیزنید؟؟چقدر باید کشته بدیم ک اینکار بکنید
@Dr_Kati_Lotfinejad17 فروردین 1405Replying toدو صد گفته چون نیم کردار نیست!وقتی پاسخ ها تعیین کننده و بازی به هم زن نباشن، طبیعتاً باید انتظار وقاحت و پررویی بیشتر دشمن هم باشیم.تا به الان ما براساس دکترین شهید سلامی عمل کردیم و فقط رجزخوانی کردیم. لازمه به دکترین شهید پاکپور برگردیم!
@Wizwar17 فروردین 1405Replying toعزیزان شما اومدید میگید ترور کنید یه شرکت میزنیم. میاید هر روز تهدید میکنید اگر فلان کنید فلان میکنیم. باز دارندگی نداره. ضربه میخورن اما اونقدری درد نداره براشون که بازدارنده باشند. آقایون مشاوران و نوع تصمیماتتون رو عوض کنید. ضربات سخت و بی رحمانه وارد کنید و بازدارندگی ایجاد کنید.
@Beravo17 فروردین 1405Replying toسردار وعده وعید رو نگه دار واسه بحث های اقتصادی و معیشتی مردم که همیشه میگید به زودی حل میشه . الان وقت پیکار و رزم هستش رجز خوانی بسه