دشمن چون پاسخ درخوری دریافت نکرده ؛ به ترورها ادامه میده ؛ نیاز به تغییر رویکرد و بررسی اشکالات سیستم هست چون با توجه به این روند ؛ متاسفانه لیست ترور دشمن ؛ تیکهای بیشتری خواهد خورد ؛ تلخه ولی باید واقعیتها رو گفتنیاز به پاسخ جدیتر داریم
@fatemerajabi6 آوریل 2026در پاسخ بهدشمن چون پاسخ درخوری دریافت نکرده ؛ به ترورها ادامه میده ؛ نیاز به تغییر رویکرد و بررسی اشکالات سیستم هست چون با توجه به این روند ؛ متاسفانه لیست ترور دشمن ؛ تیکهای بیشتری خواهد خورد ؛ تلخه ولی باید واقعیتها رو گفتنیاز به پاسخ جدیتر داریم
@user1775131181806 آوریل 2026در پاسخ بهمن موندم چطوری خط سردار های عزیز مارو میزنن یا جاسوس داخلی یا واقعا ما با یه ارتش فضایی طرفیم
@IranParastt6 آوریل 2026در پاسخ بهدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاپیشنهادهادریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1768127787826 آوریل 2026در پاسخ بهاقای قالیباف: با بیانات تکراری، توییتهای با زبان خارجی هیچ مشکلی اقتصادی وغیر اقتصادی داخل کشور که فشار به مردم در خیابان وتاب آوری ایشان در این جنگ پایین میاره حل نمیشود. به عنوان رئیس مجلس کمی به این مسائل که وظیفه اساسی شماست توجه کنید ورساندن پیامها به دشمن - که خارج از وظیفه اصلی شما- برای م…نمایش بیشتر
@Ghaem3136 آوریل 2026در پاسخ بهپس از این جنگ باید توجه ویژه ای به مبحث حفاظت از شخصیت ها انجام گیرد داشتن پناهگاهای مخصوص فرماندهی و ارسال دستورات به رده میانی و عملیاتی .. عدم حضور شخصیت ها در دید عموم و منازل شخصی تا پایان بحران ها ... تغییر رویکرد برقراری ارتباط تلفنی و ... محافظان شخصیت ها
@Ahmad_R6 آوریل 2026در پاسخ بهیعنی چون ضعیف هست ترور میکنه!؟ ایران اگه بتونه یه مقام نظامی اسرائیل رو بکشه با این استدلال شما تکلیفش چیه؟ ضعیف عمل کنه یا چی؟
@user17091017158968944386 آوریل 2026در پاسخ بهجواب کشتن یانسان،اعدام قاتله۔شما فقط حرف میزنید،یلیست از شرکتها میدید،یدونه اش رو نصفه و نیمه تو امارات میزنید۔باید قاتلان رو بکشید۔همه شرکتهای امریکایی رو بزنید،چرا قطر و عربستان از لیست حمله ها خارج شدن؟چون این دو تا کشور خیلی مهربون و گوگولی هستن و با مردم و حکومت ایران خوبن؟
@Farshid_Ahmadi6 آوریل 2026به منظور افزایش ایمنی اطلاعاتی، لازم است استفاده از نرمافزارهای کد منبع بسته برای اشخاص مهم و سیستمهای دولتی محدود شود. لطفاً از این پویش حمایت کنید:https://farsnews.ir/Farshid_Ahmadi/1774471968498018997/
@Sports_military_analyst6 آوریل 2026در پاسخ بهواشنگتن پست | عملیات نیروهای ویژه آمریکا برای خارج کردن 400 کیلوگرم اورانیوم ایران
"واشنگتن پست" پنج روز پیش، طرح عملیات نیروهای ویژهی آمریکا برای خارج کردن ذخایر اورانیوم غنیشدهی ایران از اصفهان را منتشر کرد.آن چیزی که طی ۴۸ ساعت اخیر اتفاق افتاد، عملیات نجات خلبانان نبود؛ اقدام برای ربایش ذخایر اورانیوم ایران بود که شکست خورد.https://www.washingtonpost.com/national-securi…نمایش بیشتر
@user13736 آوریل 2026در پاسخ بهانشالله رئیس مجلس بجای پیام دادن و توئیت زدن بی فایده، هرچه زودتر تشکیل جلسه بده و با وضع قوانین مشکلات مردم رو حل کنند.
@user1775204633436 آوریل 2026در پاسخ بهخواهشا علاوه بع پرتاب موشک به اسراییل چرا فرمانده های اسرائیلی نمیزنید؟؟چقدر باید کشته بدیم ک اینکار بکنید
@Dr_Kati_Lotfinejad6 آوریل 2026در پاسخ بهدو صد گفته چون نیم کردار نیست!وقتی پاسخ ها تعیین کننده و بازی به هم زن نباشن، طبیعتاً باید انتظار وقاحت و پررویی بیشتر دشمن هم باشیم.تا به الان ما براساس دکترین شهید سلامی عمل کردیم و فقط رجزخوانی کردیم. لازمه به دکترین شهید پاکپور برگردیم!
@Wizwar6 آوریل 2026در پاسخ بهعزیزان شما اومدید میگید ترور کنید یه شرکت میزنیم. میاید هر روز تهدید میکنید اگر فلان کنید فلان میکنیم. باز دارندگی نداره. ضربه میخورن اما اونقدری درد نداره براشون که بازدارنده باشند. آقایون مشاوران و نوع تصمیماتتون رو عوض کنید. ضربات سخت و بی رحمانه وارد کنید و بازدارندگی ایجاد کنید.
@Beravo6 آوریل 2026در پاسخ بهسردار وعده وعید رو نگه دار واسه بحث های اقتصادی و معیشتی مردم که همیشه میگید به زودی حل میشه . الان وقت پیکار و رزم هستش رجز خوانی بسه