@Ahmad46217 فروردین 1405در پاسخ به وبخدا اینا مردمشون درست و حسابی سران مملکتشون رو نمیشناسن، چون پروتکل های امنیتی حساس دارن...اما اینجا جاسوس های کثیف به راحتی آمار میدن...چون سران ما خیلی مردمی و تو چشمن...
@user17754792515217 فروردین 1405در پاسخ به وفعلا تنها چیزی که برای دولت پشیزی ارزش نداره رفع مشکلات مردم هست