@khosromotarez3 بهمن 1404تعليقًا علىاین بچه ها چجوری باید درس بخونن؟!ما که حضوری همش مدرسه بودیم اینه وضعمون وای ب حال اینا.
@Iranian_13 بهمن 1404تخته کنید آموزش و پرورش رو برهمن با دو فرزند و کارمندی خودم و همسرم بیچاره شدیم از دست این مجازی خدا ازتون نگذره که هم ما رو از کار انداختید و هم سرمایه هامون رو اب کردیدالان اروپایی ها و کانادایی ها هیچکدوم مدرسه نمیرن دیگه!تازه اونا زمستان سخت هم دارنهمه چیز سیاسی امنیتی شده
@Mohsenv3 بهمن 1404تعليقًا علىکی اینا درس می خونن🤔کاش آموزش و پرورش یه معلم هوشمند داشت تا با AI به بچه های ایرانی درس می داد.هیچ دوست ندارم برم پیش پزشکی که اینجوری درس خونده🤦
@user1768369070603 بهمن 1404تعليقًا علىخجالت بکشید شرم کنید حیا کنید. این چ مدلشه دیگه؟ بابا سودان و هائیتی هم وضعیت آموزشیشون اینطوری نیستب نظرم ی کاری کنید، از این پس هر روزی ک مدرسه ها باز بود اعلام کنید، اینجوری سنگین تره😐😐😐
@President3 بهمن 1404تعليقًا علىيطلبتصمیم به قطع اینترنت!؟ "فقط باید به دستور شخص رئیسجمهور باشد"
در ایران، تصمیمگیری درباره قطع یا محدودیت سراسری اینترنت در شرایط حساس، اغلب توسط نهادهای مختلف (مانند شورای عالی فضای مجازی، قوه قضائیه، نهادهای امنیتی) گرفته میشود و رئیسجمهور بهعنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، مسئولیت یکپارچه و اختیار متمرکز در این زمینه ندارد. این پراکندگی در تصمیمگیری میتواند منجر به قطعهای گسترده، طولانی و بدون پاسخگویی مستقیم شود. نتیجه: اگر رئیسجمهور تنها مقام تصمیمگیرنده قطع اینترنت باشد: · پاسخگویی افزایش مییابد (مردم میتوانند در انتخابات بعدی بر اساس عملکردش قضاوت کنند). · قطعهای بیضابطه کاهش مییابد (چون بار سیاسی تصمیم مستقیماً بر دوش اوست). · اعتماد عمومی به حکمرانی دیجیتال تقویت میشود. این تغییر نیاز به اصلاح مقررات شورای عالی فضای مجازی یا تصویب قانون جدید در مجلس دارد و میتواند بخشی از برنامههای انتخاباتی رئیسجمهور آینده باشد
ریاست محترم جمهور، ریاست محترم مجلس، ریاست محترم قوه قضائیه، نمایندگان محترم مجلس
1001000إظهار هذا الموضوع
@Cowgirl3 بهمن 1404تعليقًا علىhttps://farsnews.ir/Cowgirl/1769108913449742230حمایت کنید لطفا از این:))))يطلبنگرانی دانشآموزان اصفهان از برگزاری امتحانات در شرایط اختلال اینترنت
سلام احتراماً، با توجه به شرایط فعلی کشور و استان اصفهان، ما دانشآموزان، دانشجویان و خانوادهها نگرانی جدی خود را نسبت به آغاز امتحانات مدارس و دانشگاهها از روز شنبه اعلام میداریم و خواستار تعطیلی موقت مراکز آموزشی یا تعویق امتحانات هستیم. دلایل این مطالبه به شرح زیر است: ۱. قطعی و اختلال گسترده اینترنت و محرومیت آموزشی در روزهای اخیر، اینترنت در کشور با قطعی و اختلال شدید مواجه بوده است. بخش قابل توجهی از منابع آموزشی، از جمله جزوهها، فایلهای درسی، اطلاعیههای آموزشی و برخی سامانههای دانشگاهی، وابسته به اینترنت است. در شرایط فعلی، بسیاری از دانشآموزان و دانشجویان امکان دسترسی به این منابع را نداشته و این موضوع موجب نقض آشکار عدالت آموزشی شده است. ۲. نابرابری جدی بین دانشآموزان و دانشجویان برخی افراد به اینترنت پایدار یا منابع آفلاین دسترسی دارند، در حالی که بخش زیادی از دانشآموزان و دانشجویان از این امکان محروماند. برگزاری امتحان در چنین شرایطی بهمعنای سنجش ناعادلانه و غیرمنصفانه است و با اصول آموزشی و حقوق برابر آموزشی مغایرت دارد. ۳. فشار روانی و کاهش کیفیت یادگیری عدم دسترسی به منابع درسی، بلاتکلیفی در اطلاعرسانیها و نزدیک بودن زمان امتحانات، فشار روانی قابل توجهی بر دانشآموزان و دانشجویان وارد کرده است. بدیهی است که ارزیابی تحصیلی در چنین شرایطی نمیتواند معیار واقعی سنجش دانش و توان علمی افراد باشد. ۴. امکان جبران بدون لطمه به تقویم آموزشی تعویق کوتاهمدت امتحانات یا تعطیلی موقت مراکز آموزشی، بهراحتی قابل جبران در برنامهی آموزشی است و آسیبی به روند کلی تحصیل وارد نمیکند، در حالی که برگزاری امتحانات در شرایط فعلی، تبعات آموزشی و روانی جدی بهدنبال خواهد داشت. بر این اساس، از مسئولان محترم استانداری، آموزشوپرورش و دانشگاههای استان اصفهان درخواست داریم با در نظر گرفتن شرایط موجود و در راستای حفظ عدالت آموزشی، دستور تعطیلی موقت مدارس و دانشگاهها یا تعویق امتحانات را صادر فرمایند. با سپاس دانشآموزان ایران و استان اصفهان
وزیر آموزش پرورش، آموزش پرورش اصفهان، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي - وزارت آموزش پرورش-، معاون آموزش و پژوهش، آموزش پرورش تهران
0100
@hossein_rezaei3 بهمن 1404تعليقًا علىاینترنت بینالمللی رو وصل کنید خستمون کردید! روز به روز وقیح تر میشید و ما بیشتر میریم تو گِل! اگر دوباره اعتراضات شکل گرفت عواقبش بهعهدهی خودتونه و مسئولیتش رو هم باید بپذیرید
@user1769058692463 بهمن 1404تعليقًا علىای بابا سال تموم شد هنوز این امتحانات بچه ها تموم نشد تا کی میخوان الکی تعطیل کنن.4 شنبه رو الکی تعطیل کردن
@user1768467278913 بهمن 1404تعليقًا علىمتاسفانه معلم های مدارس هم تفکر خوبی نسبت ب ایران قوی ندارن بعضی از انسانهای .... نمیدونن و نظر میدن تفکرات بچه ها رو تو مدرسه خراب میکنن دیدم ک میگم کاش اموزش و پرورش روی معلم ها کار کنن تفکر ایران دوستی صفره
@user1715513519903 بهمن 1404پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
0 أصوات • انتهى استطلاع الرأي.يستطيع منشئ الاستطلاع فقط رؤية قائمة الناخبين
@golbonmol3 بهمن 1404تعليقًا علىاون برفی که فک کردید چهارشنبه میاد امروز اومد. فکر می کنید فردا یخ بندونه وی همه اش آب می شه. والا ما تا زانومون برف میومد می رفتیم مدرسه سالهای 60 و 70