تمام مدارس استان تهران فردا مجازی شدند

رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمام مدارس تهران فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
حسام خراسانی رئیس اداره روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌وپرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا و با هماهنگی استانداری و ستاد مدیریت بحران، کلاس‌های درس تمام مدارس شهر تهران فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.وی ادامه داد: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها فردا تعطیل هستند و کلاس‌های درس تمام مقاطع تحصیلی به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود. خراسانی درباره امتحانات دانش‌آموزان نیز گفت: امتحانات داخلی لغو و برنامه زمان‌بندی ادامه امتحانات مدارس متعاقباً از سوی شورای مدارس به اطلاع دانش‌آموزان و اولیای آنان خواهد رسید.وی تصریح کرد: از تمام مدارس درخواست می‌شود ضمن رعایت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تمامی سیستم‌های گرمایشی و روشنایی غیرضروری خود را خاموش کنند. همچنین اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران نیز اعلام کرد: با هماهنگی استانداری و ستاد مدیریت بحران، آموزش در تمامی مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران، فردا، شنبه ۴ بهمن‌ماه، به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد دنبال خواهد شد.پایان پیام/#مدارس_تهران#حسام_خراسانی
16:24 - 3 بهمن 1404
جامعه
آموزش و پرورش




59 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌خسرو معترض‌
@khosromotarez3 بهمن 1404
در پاسخ به
این بچه ها چجوری باید درس بخونن؟!ما که حضوری همش مدرسه بودیم اینه وضعمون وای ب حال اینا.

@user1768644879773 بهمن 1404
در پاسخ به
الان شهرستان ها هم تعطیله؟

@user176817015403 بهمن 1404
در پاسخ به
کرج چی

تصویر نمایه‌ی ‌اصغر لاکر دار‌
@Melkor3 بهمن 1404
در پاسخ به
دولت چی؟ مجلس؟ اونا از مجازی دراومدن؟

در پاسخ به
خدا رو شکر به خاطر برف غیر حضوری شدند

در پاسخ به
چند تا مدرسه ایی بین کشته‌شدگان بود؟

@Iranian_13 بهمن 1404
تخته کنید آموزش و پرورش رو برهمن با دو فرزند و کارمندی خودم و همسرم بیچاره شدیم از دست این مجازی خدا ازتون نگذره که هم ما رو از کار انداختید و هم سرمایه هامون رو اب کردیدالان اروپایی ها و کانادایی ها هیچکدوم مدرسه نمیرن دیگه!تازه اونا زمستان سخت هم دارنهمه چیز سیاسی امنیتی شده

تصویر نمایه‌ی ‌Mohsenv‌
@Mohsenv3 بهمن 1404
در پاسخ به
کی اینا درس می خونن🤔کاش آموزش و پرورش یه معلم هوشمند داشت تا با AI به بچه های ایرانی درس می داد.هیچ دوست ندارم برم پیش پزشکی که اینجوری درس خونده🤦

@user1768369070603 بهمن 1404
در پاسخ به
خجالت بکشید شرم کنید حیا کنید. این چ مدلشه دیگه؟ بابا سودان و هائیتی هم وضعیت آموزشیشون اینطوری نیستب نظرم ی کاری کنید، از این پس هر روزی ک مدرسه ها باز بود اعلام کنید، اینجوری سنگین تره😐😐😐

تصویر نمایه‌ی ‌Mr President‌
@President3 بهمن 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Mr President‌
Mr President

@President  •  30 دی 1404

مطالبه

تصمیم به قطع اینترنت!؟ "فقط باید به دستور شخص رئیس‌جمهور باشد"

در ایران، تصمیم‌گیری درباره قطع یا محدودیت سراسری اینترنت در شرایط حساس، اغلب توسط نهادهای مختلف (مانند شورای عالی فضای مجازی، قوه قضائیه، نهادهای امنیتی) گرفته می‌شود و رئیس‌جمهور به‌عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، مسئولیت یکپارچه و اختیار متمرکز در این زمینه ندارد. این پراکندگی در تصمیم‌گیری می‌تواند منجر به قطع‌های گسترده، طولانی و بدون پاسخگویی مستقیم شود. نتیجه: اگر رئیس‌جمهور تنها مقام تصمیم‌گیرنده قطع اینترنت باشد: · پاسخگویی افزایش می‌یابد (مردم می‌توانند در انتخابات بعدی بر اساس عملکردش قضاوت کنند). · قطع‌های بی‌ضابطه کاهش می‌یابد (چون بار سیاسی تصمیم مستقیماً بر دوش اوست). · اعتماد عمومی به حکمرانی دیجیتال تقویت می‌شود. این تغییر نیاز به اصلاح مقررات شورای عالی فضای مجازی یا تصویب قانون جدید در مجلس دارد و می‌تواند بخشی از برنامه‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور آینده باشد

ریاست محترم جمهور، ریاست محترم مجلس، ریاست محترم قوه قضائیه، نمایندگان محترم مجلس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

نمایش گزارش


@Filtersazi3 بهمن 1404
در پاسخ به
شاد باید فیلتر بشه

تصویر نمایه‌ی ‌مدوسا‌
@Cowgirl3 بهمن 1404
در پاسخ به
https://farsnews.ir/Cowgirl/1769108913449742230حمایت کنید لطفا از این:))))
تصویر نمایه‌ی ‌مدوسا‌
مدوسا

@Cowgirl  •  2 بهمن 1404

‎تعطیلی مدارس کشور در شنبه و یکشنبه #اصفهان #مدارس #اینترنت #تعطیلی #مطالبه #آموزش_پرورش
مطالبه

نگرانی دانش‌آموزان اصفهان از برگزاری امتحانات در شرایط اختلال اینترنت

‎‎ سلام
احتراماً، با توجه به شرایط فعلی کشور و استان اصفهان، ما دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها نگرانی جدی خود را نسبت به آغاز امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها از روز شنبه اعلام می‌داریم و خواستار تعطیلی موقت مراکز آموزشی یا تعویق امتحانات هستیم. دلایل این مطالبه به شرح زیر است: ‎۱. قطعی و اختلال گسترده اینترنت و محرومیت آموزشی
در روزهای اخیر، اینترنت در کشور با قطعی و اختلال شدید مواجه بوده است. بخش قابل توجهی از منابع آموزشی، از جمله جزوه‌ها، فایل‌های درسی، اطلاعیه‌های آموزشی و برخی سامانه‌های دانشگاهی، وابسته به اینترنت است. در شرایط فعلی، بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان امکان دسترسی به این منابع را نداشته و این موضوع موجب نقض آشکار عدالت آموزشی شده است. ‎۲. نابرابری جدی بین دانش‌آموزان و دانشجویان
برخی افراد به اینترنت پایدار یا منابع آفلاین دسترسی دارند، در حالی که بخش زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان از این امکان محروم‌اند. برگزاری امتحان در چنین شرایطی به‌معنای سنجش ناعادلانه و غیرمنصفانه است و با اصول آموزشی و حقوق برابر آموزشی مغایرت دارد. ‎۳. فشار روانی و کاهش کیفیت یادگیری
عدم دسترسی به منابع درسی، بلاتکلیفی در اطلاع‌رسانی‌ها و نزدیک بودن زمان امتحانات، فشار روانی قابل توجهی بر دانش‌آموزان و دانشجویان وارد کرده است. بدیهی است که ارزیابی تحصیلی در چنین شرایطی نمی‌تواند معیار واقعی سنجش دانش و توان علمی افراد باشد. ‎۴. امکان جبران بدون لطمه به تقویم آموزشی
تعویق کوتاه‌مدت امتحانات یا تعطیلی موقت مراکز آموزشی، به‌راحتی قابل جبران در برنامه‌ی آموزشی است و آسیبی به روند کلی تحصیل وارد نمی‌کند، در حالی که برگزاری امتحانات در شرایط فعلی، تبعات آموزشی و روانی جدی به‌دنبال خواهد داشت. ‎بر این اساس، از مسئولان محترم استانداری، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌های استان اصفهان درخواست داریم با در نظر گرفتن شرایط موجود و در راستای حفظ عدالت آموزشی، دستور تعطیلی موقت مدارس و دانشگاه‌ها یا تعویق امتحانات را صادر فرمایند. ‎با سپاس
دانش‌آموزان ایران و استان اصفهان

وزیر آموزش پرورش، آموزش پرورش اصفهان، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي - وزارت آموزش پرورش-، معاون آموزش و پژوهش، آموزش پرورش تهران

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌ملی گرا‌
@hossein_rezaei3 بهمن 1404
در پاسخ به
اینترنت بین‌المللی رو وصل کنید خستمون کردید! روز به روز وقیح تر میشید و ما بیشتر میریم تو گِل! اگر دوباره اعتراضات شکل گرفت عواقبش به‌عهده‌ی خودتونه و مسئولیتش رو هم باید بپذیرید

@user1769058692463 بهمن 1404
در پاسخ به
ای بابا سال تموم شد هنوز این امتحانات بچه ها تموم نشد تا کی میخوان الکی تعطیل کنن.4 شنبه رو الکی تعطیل کردن

در پاسخ به
وسط روز فردا هوا افتابی هست چرا تعطیل

تصویر نمایه‌ی ‌سید‌
@user1746898207753 بهمن 1404
در پاسخ به
ادارات رو هم تعطیل کنید ما کارمندان خیلی خسته ایم

@user1768467278913 بهمن 1404
در پاسخ به
متاسفانه معلم های مدارس هم تفکر خوبی نسبت ب ایران قوی ندارن بعضی از انسانهای .... نمیدونن و نظر میدن تفکرات بچه ها رو تو مدرسه خراب میکنن دیدم ک میگم کاش اموزش و پرورش روی معلم ها کار کنن تفکر ایران دوستی صفره

@user1715513519903 بهمن 1404
مطالبه

درخواست برای مجازی شدن مدارس و دانشگاه‌ها در استان تهران

با توجه به سرمای شدید هوا، از مسئولین محترم خواهش می‌کنیم مدارس و دانشگاه‌های استان تهران را به صورت مجازی برگزار کنند.

0
100
گزارش از مطالبه

پیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید

0 رأی  •  نظرسنجی پایان یافته است.
فقط ایجادکننده نظرسنجی می‌تواند لیست رأی‌دهندگان را ببیند

تصویر نمایه‌ی ‌gol mol‌
@golbonmol3 بهمن 1404
در پاسخ به
اون برفی که فک کردید چهارشنبه میاد امروز اومد. فکر می کنید فردا یخ بندونه وی همه اش آب می شه. والا ما تا زانومون برف میومد می رفتیم مدرسه سالهای 60 و 70