اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانداری های هرمزگان به پویش ایران مهربان پیوستند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: پویش ایران مهربان همزمان با طرح«هر کارمند، حامی فرزند معنوی» اجرا می شود و فرمانداری های سراسر استان به این پویش پیوستند.

فرمانداری های هرمزگان  به پویش ایران مهربان پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در دومین نشست ستاد اجرایی طرح «هر کارمند یک حامی فرزند معنوی» که به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران و شهرداران و بخشداران سراسر استان برگزار شد ، بیان کرد : این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند  اجرا و در نشست معاون اول رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد دبیرخانه این طرح در استانداری هرمزگان  نیز تشکیل شده است .

 معاون استاندار با تاکید بر مشارکت مدیران در طرح ایران مهربان  اظهار داشت : با مشارکت  کارکنان و بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان ، دیگر هیچ یتیمی بدون سرپرست و حامی وجود نخواهد داشت.

قرار نیست کمک افراد در این طرح دستوری باشد

وی عنوان کرد: مشارکت هر کارمند در این طرح متناسب با توان و وسع فرد خواهد بود و قرار نیست در انتخاب طرح و حتی میزان رقم آن به صورت  دستوری و ابلاغی عمل شود.

شیبانی  با اشاره به اینکه نشست هماهنگی طرح هر کارمند حامی معنوی با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی بصورت هفتگی در فرمانداری های استان   برگزار خواهد شد و تعداد نیازمندان تحت پوشش قرار گرفته در دستگاه ها اعلام خواهد شد ، اضافه کرد : پویش ایران مهربان در استان آغازشده به‌ طوری‌ که جامعه هدف جذب حامیان صرفاً کارمندان نبوده و تمامی اقشار جامعه از جمله بنگاه‌های اقتصادی، اصناف، بانک‌ها و شرکت‌ها را در برگرفته و نهایت بهره‌مندی از این ظرفیت ملی و عظیم به عمل می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران ، شهردارن و بخشداران سراسر استان با یادآوری اینکه کمیته امداد شناسنامه نیازمندی فرزندان ایتام و محسنین را در اختیار دارد، عنوان کرد: حامیان خیر در سراسر استان به منظور پیوستن به پویش ایران مهربان می توانند به دفتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول