اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود

معاون استاندار هرمزگان گفت : با توجه به آسیب های ویروس کرونا در دهه کرامت سال جاری باید با پیروی از سیره اهل بیت (ع) و حفظ کرامت انسانی به آسیب دیدگان رسیدگی و از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود .

از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی ظهر امروز در جلسه کمیته اجتماعی ستاد کرونا اظهار کرد: با توجه به آسیب‌های ویروس کرونا در دهه کرامت سال جاری باید با پیروی از سیره اهل بیت (ع) و حفظ کرامت انسانی به آسیب دیدگان رسیدگی و از خانواده قربانیان کرونا دلجویی شود .

وی با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا بر لزوم برنامه‌ریزی برای بزرگداشت این دهه با رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی عنوان کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های ایام دهه کرامت بیشتر به صورت مجازی و بر بستر شبکه‌های اجتماعی در استان انجام میشود .

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان ادامه داد : دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و هماهنگی یکدیگر نسبت به اجرای برنامه‌های مشترک در دهه کرامت اقدام کنند.

شیبانی خاطرنشان کرد : باید از فرصت دهه کرامت برای رسیدن به اهداف فرهنگی و خدمت رسانی بیش از پیش به مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد نشاط و پویایی میان خانواده ها در ایام کرونا  با الهام از آموزه های رضوی، افزود: به مناسبت دهه کرامت  مسابقه  نقاشی، شعر، کتاب خوانی با موضوع دهه کرامت در ایام کرونا و نقش دولت برای پیشگیری از کویید19  و همچنین مشاوره رایگان گفتمان دینی برای خانواده کارکنان برگزار می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان به «خدمت کریمانه؛ همدلی به رسم اهل‌بیت (علیهم‌السلام)» به عنوان شعار دهه کرامت سال جاری اشاره کرد و گفت: مطالبه عمده مردمی امروز « خدمت کریمانه» است و باید در این دهه با نیت الهی در راستای « خدمت کریمانه» کوشش کنیم.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول