اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تقدیر امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر از اقدامات هوشمندانه دولت سیزدهم

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر گفت: از دولت سیزدهم به‌خاطر تمام خدمات تشکر می‌کنم بخصوص بخاطر توسعه و بهبود روابط کشور با کشورهای همسایه که نقش موثری در پیشرفت اقتصادی کشور خواهد داشت.

تقدیر امام جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر از اقدامات هوشمندانه دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر عصر امروز در دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس جمهور اظهار کرد: ما تقارن حضور شما با ماه شعبان در استان گلستان به فال نیک می‌گیریم.

وی گفت: از دولت سیزدهم به‌خاطر تمام خدمات دولت تشکر می‌کنم بخصوص بخاطر توسعه و بهبود روابط کشور با کشورهای همسایه که نقش موثری در پیشرفت اقتصادی کشور خواهد داشت.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر خاطرنشان کرد: جناب رئیس جمهور برادران اهل سنت دوشادوش برادران اهل تشیع و اقوام مختلف با نهایت برادری و آرامش حامی همیشگی خادمان مردم در نظام اسلامی بوده و خواهیم بود.

خوجملی ادامه داد: برادران اهل سنت در استان گلستان ۶۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و حال که دشمن روی به جنگ اقتصادی آورده، باز هم این آمادگی را داریم که در کنار نظام و انقلاب باشیم.

وی افزود: گلستان در ظاهر و در نام استان مرفه و سرسبز است اما کم آبی، کم بارشی، کمبود آب شرب، وجود نقاط حادثه‌ساز ، جاده‌های پرخطر و مشکلات سرشار دیگر، گلستان را با مشکلات عدیده مواجه کرده است.

امام جمعه اهل سنت نگین‌شهر افزود: عدم وجود پروژه‌های ملی استغالزا باعث افزایش بیکاری و کوچ جوانان به استان‌های دیگر شده است.

خوجملی بیان کرد: کمبود نهاده‌های دامی، دامداری و کشاورزی در استان گلستان با مشکل مواجه کرده است که خواهش داریم دولت تفکری برای مشکلات استان داشته باشد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول