اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فیلم| نوروزی: دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان کالاهای اساسی ندارد

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان کالاهای اساسی ندارد.

فیلم| نوروزی: دولت اراده جدی برای برخورد با دلالان کالاهای اساسی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی در نشست علنی (یکشنبه، ۲۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: گرانی‌های اخیر و نابسامانی‌ها در قیمت کالاهای اساسی، معیشت مردم را دچار مشکل کرده است.

وی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور باید در آستانه سال جدید تدبیری برای معیشت مردم کشور بیاندیشد، متاسفانه شاهد عدم اراده جدی در برخورد با دلالان هستیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، گفت: استان گلستان تامین‌کننده مرغ تهران است و روزانه ۵۰۰ تن به تهران مرغ می‌فرستد اما در هفته گذشته مردم برای تامین مرغ در صف‌های طولانی و با مشکلات مواجه شدند و از این جهت بسیار گلایه‌مندند.

نوروزی خطاب به وزیر آموزش و پرورش در تذکری یادآور شد: رتبه‌بندی فرهنگیان را از دوره نهم مجلس پیگیری می‌کنیم اما هنوز اجرا نشده است انتظار می‌رود رتبه‌بندی فرهنگیان همانندهمسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی،کارکنان زندان‌ها، پزشک قانونی و دامپزشکی اجرا شود.

وی در تذکری به وزیر نیرو، خواستار تکمیل نیروگاه برق علی‌آبادکتول شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول