اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی در گنبدکاووس

فرمانده منطقه انتظامی گنبدکاووس از کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

کشف 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، محمود علیفر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پلیس به شدت و با تمام توان در حیطه وظایف خود مراقب سلامتی مردم است، اظهار کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با بیشترین اشرافیت بتوانیم تمامی اقدامات لازم را در این حوزه صورت دهیم.

وی با بیان اینکه پس از دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری گوشت قرمز غیربهداشتی توسط یکی از روستائیان در منزل خود به سرعت موضوع را در دستور کار پلیس شهرستان قرار دادیم، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی «آق‌آباد» شهرستان گنبدکاووس با بررسی موضوع به سرعت برای اقدام وارد عمل شدند.

فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای لازم به همراه نماینده اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس به محل اعزام شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی صورت گرفته از محل مذکور بالغ بر 184 کیلوگرم گوشت قرمز غیربهداشتی گوسفند کشف و ضبط شد.

علیفر با اشاره به اینکه گوشت‌های قرمز غیربهداشتی مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان گنبدکاووس تحویل داده شد، ادامه داد: در این پرونده یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول