اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس از فردا در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از آغاز ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبرداد و گفت: این فرآیند از فردا به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس از فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: فرآینده ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا در استان گلستان آغاز و یه مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این راستا داوطلبان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 18 به فرمانداری حوزه‌های اصلی یعنی فرمانداری‌های گرگان، کردکوی، علی‌آبادکتول، مینودشت، گنبدکاووس و رامیان مراجعه و ثبت‌نام و تشکیل پرونده خود را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: داوطلبان با حضور در فرمانداری‌ها باید ضمن ارائه مدارک شناسنامه‌ای و شناسایی، مدرک تحصیلی معتبررا نیز ارائه و فرم لازم را نیز تکمیل کنند.

چراغعلی تاکید کرد: تقاضای ما از داوطلبان محترم این است در هنگام مراجعه به فرمانداری‌های مورد نظر از همراه داشتن افراد غیرضروری خودداری کرده و سعی کنند در همان روزهای ابتدایی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در خصوص پیش‌بینی میزان ثبت نام داوطلبان در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوره گذشته 300 نفر برای حضور در رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده بودند و پیش‌بینی ما این است امسال نیز به همین میزان مشارکت در رقابت را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: استعلام افراد داوطلب نیز از فردا پس از تکمیل شدن پرونده آغاز خواهد شد و تلاش ما بر این است در کمترین زمان ممکن نتیجه لازم نیز جمع‌بندی و فرآیند تکمیل پرونده افراد با سرعت انجام شود.

چراغعلی متذکر شد: تقاضای ما این است افرادی که خودشان مطلع هستند ممکن است در فرآیند استعلام به دلیل سوابق قضایی یا مباحث دیگر پاسخ مثبت را دریافت نکنند از ثبت نام خودداری کرده تا فرآیند ثبت‌نام و تشکیل پرونده افراد واجد شرایط با سرعت بیشتری شکل بگیرد.

وی در پایان گفت: اعضای هیات‌های اجرایی نیز با پیشنهاد فرمانداران معرفی و با هماهنگی هیات نظارت فعالیت‌ آنها به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول