اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بی‌طرفی ستاد انتخابات ورامین با کاندیدا یک اصل است/ انجام طرح همسان‌سازی صندوق‌های اخذ رأی

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: بی‌طرفی ستاد انتخابات با کلیه کاندیدا یک اصل است، از فردا من فرماندار و کلیه مجموعه فرمانداری با کلیه کاندیدا بی‌طرف خواهیم بود و باکسی ارتباط یا رابطه دوستی نخواهیم داشت و در هر برنامه‌ای که رنگ بوی تبلیغاتی داشته باشد شرکت نخواهیم کرد.

بی‌طرفی ستاد انتخابات ورامین با کاندیدا یک اصل است/ انجام طرح همسان‌سازی صندوق‌های اخذ رأی

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، نشست خبری حسین کاغذلو فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری ورامین برگزار شد.

حسین کاغذلو فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در این نشست، اظهار کرد: هیچ نامزد انتخاباتی حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات در انتخابات را ندارد و حق حضور در ادارات را ندارد و این موضوع شامل نمایند فعلی نیز می‌شود.

وی گفت: کاندیداها بعد از ثبت‌نام حق سخنرانی در مساجد و تبلیغات زودهنگام را ندارد و در صورت مشاهده تخلف آن‌ها گزارش خواهد شد.

فرماندار ورامین افزود: بعد از ثبت‌نام گزارش روزانه توسط رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین اعلام می‌شود و هرگونه اطلاع‌رسانی توسط سخنگوی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح آمایش در شهرستان انجام‌شده است، تمام تلاش خود را به کاربستیم تا طرح همسان‌سازی و یکنواخت بودن صندوق‌های اخذ رأی در مناطق به خوبی انجام شود و پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی صندوق‌ها را در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک پیش‌بینی‌شده است و شهرستان ورامین در دو حالت ۱۷۴ یا ۱۸۸ نفر به‌علاوه ۱۰ درصد خواهد بود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک بیان داشت: کسی که امروز نماینده فعلی است تا آن کسی که بخواهد تازه کاندیدا شود برای مجموعه فرمانداری یکسان هستند، مجموعه حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک باکسی عهده اخوت نبسته است و فصل الخطاب ما قانون است.

کاغذلو خاطرنشان کرد: بی‌طرفی ستاد انتخابات با کلیه کاندیدا یک اصل است، از فردا من فرماندار و کلیه مجموعه فرمانداری با کلیه کاندیدا بی‌طرف خواهیم بود و باکسی ارتباط یا رابطه دوستی نخواهیم داشت و در هر برنامه‌ای که رنگ بوی تبلیغاتی داشته باشد شرکت نخواهیم کرد.

وی در پایان تأکید کرد: رأی مردم حق ناس است و مجموعه فرمانداری امانت‌دار مردم است. با تمام وجود از آرای مردم دفاع خواهیم کرد و تعامل ستاد انتخابات با شورای نگهبان بسیار خوب است و این تعامل در هنگام انتخابات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول