18 اردیبهشت 1405

۱۸ اردیبهشت؛ سالروز خروج آمریکا از برجام و نماد بدعهدی ذاتی واشنگتن

هشتمین سالروز خروج آمریکا از برجام در حالی فرا میرسد که این رویداد را نه یک استثنا، بلکه قاعده‌ای آشکار از رفتار استکباری کاخ سفید است. از منظر رهبر شهید انقلاب، مشکل واشنگتن با جمهوری اسلامی نه مسئله هسته‌ای یا حقوق بشر، بلکه اصل استقلال و ایستادگی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌هاست.
از یادداشت‌هایی است که یاد عزیزی میفتم؛من در یاد کاربر حسین کاظمی هستم. کسی از دیدگاه خودش -درست یا غلط- در کمال بی‌مهری‌های سایرین، دفاع می‌کرد. صدها پیج، نام و تصویرش را آزار کردند اما از او اینگونه بی‌اخلاقی‌ها هرگز ندیدم. امیدوارم کامنتت را دوباره ببینم حسین کاظمی
21:46 - 18 اردیبهشت 1405

35 واکنش
3593 بازدید



4 پاسخ

@farzad5519 اردیبهشت 1405
نوشابه برا خودت باز نکن مکار، اگر خودش نیستی بفهم که با چند اکانت فحاش به اکثریت کاربران در پیام خصوصی فحاشی کردند و تصمیم دارم ۱۰ سال دیگه هم باشه ازش شکایت کنم و حقشو کف دستش بذارم

تصویر نمایه‌ی ‌وفا سعادت‌
@VafaSaadat19 اردیبهشت 1405
غصه نداره، براش فن پیج بزن.

تصویر نمایه‌ی ‌وفا سعادت‌
@VafaSaadat19 اردیبهشت 1405
تا حالا فدایی حسین کاظمی ندیده بودیم که دیدیم. خدا خیرت بده بعد مدتها خندیدم😄