18 اردیبهشت 1405

۱۸ اردیبهشت؛ سالروز خروج آمریکا از برجام و نماد بدعهدی ذاتی واشنگتن

هشتمین سالروز خروج آمریکا از برجام در حالی فرا میرسد که این رویداد را نه یک استثنا، بلکه قاعده‌ای آشکار از رفتار استکباری کاخ سفید است. از منظر رهبر شهید انقلاب، مشکل واشنگتن با جمهوری اسلامی نه مسئله هسته‌ای یا حقوق بشر، بلکه اصل استقلال و ایستادگی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌هاست.
تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
از یادداشت‌هایی است که یاد عزیزی میفتم؛من در یاد کاربر حسین کاظمی هستم. کسی از دیدگاه خودش -درست یا غلط- در کمال بی‌مهری‌های سایرین، دفاع می‌کرد. صدها پیج، نام و تصویرش را آزار کردند اما از او اینگونه بی‌اخلاقی‌ها هرگز ندیدم. امیدوارم کامنتت را دوباره ببینم حسین کاظمی
غصه نداره، براش فن پیج بزن.
01:01 - 19 اردیبهشت 1405

163 بازدید