*تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس*🔹در گفتگوی تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس، در خصوص آخرین تحولات منطقه ای تبادل نظر شد.🌐 khabarmohem.ir✅ @Khabar_Fouri
@user17771014967318 اردیبهشت 1405در پاسخ به*تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس*🔹در گفتگوی تلفنی سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس، در خصوص آخرین تحولات منطقه ای تبادل نظر شد.🌐 khabarmohem.ir✅ @Khabar_Fouri
@News_ir18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکالابرگ ۶۰ درصد از تورم عقب ماند
اقدام دولت چهاردهم در حذف ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی در نیمه دیماه سال گذشته و پرداخت کالابرگ یک میلیون تومانی به مردم، در حالی وارد ماه پنجم خود شده است که خبری از افزایش مبلغ کالابرگ با وجود تورم نیست.نمایش گزارش
@SicilioV18 اردیبهشت 1405واقعا امریکا از برجام خارج شده؟ آخه یه دولتی بود که هشت سال مردم رو سر کار گذاشت و خون مردم رو توی شیشه کرد و قلب رآکتور آب سنگین اراک رو سیمان ریخت و فقط «کلید» به ملت نشون میداد که انگار ناجی ایران این جماعتعن و لاغیر. یه ظریف مریفی هم بینشون بود که میگفت همهی تحریمها قطعا برداشته میشه. یه ش…نمایش بیشتر
@user17776991431918 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعه ذاتا بد عهد هستن ؟ برای همینه داریم مذاکره میکنیم ؟برای همینه با جی دی ونس دیدار میکنیم ؟برای همینه هر چقدر جنایت میکنن ما به آتش بس پایبند هستیم ؟
@user17716437696918 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرادرانی که میگن برجام بد بود! اگه بد بود بنفع آمریکا بود پس ترامپ دیوانه بود ازش خارج بشه! و بگه توافق برجام بدترین کلاهی بود که سره آمریکا رفته؟! میدونستین محدودیت های هسته ای برجام فقط ۱۰ سال بود یعنی پارسال محدودیت های هسته ای تمام میشد تحریمم دیگه نبود
@user17745186873818 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان این پست گذاشتید که بگید اعتمادی به آمریکا نیست خوب پس باید چیکار کرد جنگ هم خوب نیست
@user1775610069318 اردیبهشت 1405تنها تضمین واقعی توافق، اقامت دائمی ترامپ و خانوادش به عنوان گروگان در ایرانه خوشخیالها
@Alirezarezaei1218 اردیبهشت 1405مردم دعا را فراموش نکنیدسال ها در ذهنمان، امید این بود که مذاکره و توافق، روزی و گشایش ایجاد می کند و شکست خوردیم.امیدوار به خدا باشید برای روزی و گشایش های اقتصادی،ببینید هم در مذاکره و هم در جنگ معجزه می شود.
@MakaneMinabi18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتوبهی ترامپ فقط مرگه البته بد عهدی و پیمان شکنی فقط مخصوص ترامپ کذاب نیست بایدن به ظاهر آلزایمری و اوبامای به ظاهر موجه هم از این بهتر نبودند
@user17724046438618 اردیبهشت 1405در پاسخ بهو نظر رهبر سوم جمهوری اسلامی ؟ حضور ذهن ندارم و یادم نیست تا الان در پیامهاشون در این مورد موضع گیری داشتن یا هنوز خیر
@user17767677926118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشانس ما دهه هشتادیا اوج دوران جوونی و نوجوونیمون خورد به دوره این ترامپ....
@dooste_khoob18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدا رو شکر که عموم مردم نسبت به خباثت و بدعهدی آمریکا آگاه شدن و ذات خبیث این شیطان رو شناختند.
@ardalanardalan18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهزورگویی حداکثری رو فهمیدکشتی فشار حداکثری به صخره برخورد کرد
@user17771014967318 اردیبهشت 1405در پاسخ به*🇸🇾 احمد الشرع، رئیس جمهور سوریه، برادران خود را از مناصب بالای دولتی برکنار کرد تا با اتهامات خویشاوندسالاری مقابله کند و حکومت خود را از الگوی خانواده اسد دور سازد*🌐 khabarmohem.ir✅ @Khabar_Fouri
@user17696202664618 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدشمن که به منافع خود فکر می کند ،اصل ماجرا اینه که نباید اجازه میدادیم اوضاع به اینجا برسه که دشمن در این موقعیت قرار بگیره، اشتباهات راهبردی هزینه سنگینی داره.
@Shaghayegh1ashk18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز یادداشتهایی است که یاد عزیزی میفتم؛من در یاد کاربر حسین کاظمی هستم. کسی از دیدگاه خودش -درست یا غلط- در کمال بیمهریهای سایرین، دفاع میکرد. صدها پیج، نام و تصویرش را آزار کردند اما از او اینگونه بیاخلاقیها هرگز ندیدم. امیدوارم کامنتت را دوباره ببینم حسین کاظمی
@Rahbareshahid18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالجزیره: جنگ علیه ایران احتمالاً با عقبنشینی امریکا پایان خواهد یافت
رهبران آمریکا پیشرفتهای تکنولوژیکی ایران را بسیار دست کم گرفتهاند. تهران از قابلیتهای مهندسی و ریاضیات در سطح جهانی برخوردار است/ ایران یک پایگاه صنعتی دفاعی داخلی با موشکهای بالستیک پیشرفته، تولید پهپاد و قابلیت پرتاب مداری داخلی ایجاد کرده استنمایش گزارش