
@Yaa_Heydar21 مه 2026نماینده مجلس: اینترنت بین الملل فعلا وصل نمیشود / اتصال اینترنت به صلاح همه نیست.
دکتر یزدیخواه؛ نماینده مجلس: ۹۰ درصد مردم مشکلی با قطعی اینترنت ندارند و اینترنت پرو هم به یک میلیون نفری که به آن نیاز داشتهاند، داده شده است.مسئولان به این نتیجه رسیدهاند که وصل کردن اینترنت به صلاح همه نیست.با VPN فروش ها برخورد قاطع خواهد شد.#اینترنت #اینترنت_پرو #اینترنت_بین_الملل #جانفدا
@Spical22 مه 2026در پاسخ بهسکوی اینستاگرام سال ها پیش باید مسدود و اینترنت از اول دهه ۹۰ باید ساماندهی میشد.کدوم حاکمیت اجازه میده روح و روان مردمش و ۴۰ درصد ترافیک شبکش تو اینستا مصرف بشه؟کودتای شکست خورده دی ماه کار کی بود؟.تو جنگ شناختی هستیم و وصل شدن اینترنت یعنی خنجر خوردن از پشت.امنیت شوخی نیست.
@Nobady23 مه 2026در پاسخ به وشما برو دوغتو بنوش ، اگر خیلی احساس ناامنی میکنی اینترنت اونایی که سیم سفید و اینترنت پرو رو دارن قطع کن. آخه میدونی که اطلاعاتی که دست مسئولینه حساس تر از مردم عادیه، به قول خودت "امنیت که شوخی نیست"
𝑲𝒐𝒔𝒂𝒓 پاسخ داد
@hojjat200022 مه 2026کدام ۹۰ درصد؟ دو دقیقه برو بیرون از خونه تو جمع مردم این حرفو بزن بعد ببین چند درصد شرو به صلوات فرستادن علیه فامیل و آشنایان شما میکنند .#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنیدنماینده مجلس: اینترنت بین الملل فعلا وصل نمیشود / اتصال اینترنت به صلاح همه نیست.
دکتر یزدیخواه؛ نماینده مجلس: ۹۰ درصد مردم مشکلی با قطعی اینترنت ندارند و اینترنت پرو هم به یک میلیون نفری که به آن نیاز داشتهاند، داده شده است.مسئولان به این نتیجه رسیدهاند که وصل کردن اینترنت به صلاح همه نیست.با VPN فروش ها برخورد قاطع خواهد شد.#اینترنت #اینترنت_پرو #اینترنت_بین_الملل #جانفدا
𝑲𝒐𝒔𝒂𝒓 پاسخ داد
@Yaa_Heydar21 مه 2026نماینده مجلس: اینترنت بین الملل فعلا وصل نمیشود / اتصال اینترنت به صلاح همه نیست.
دکتر یزدیخواه؛ نماینده مجلس: ۹۰ درصد مردم مشکلی با قطعی اینترنت ندارند و اینترنت پرو هم به یک میلیون نفری که به آن نیاز داشتهاند، داده شده است.مسئولان به این نتیجه رسیدهاند که وصل کردن اینترنت به صلاح همه نیست.با VPN فروش ها برخورد قاطع خواهد شد.#اینترنت #اینترنت_پرو #اینترنت_بین_الملل #جانفدا
@atefegharibi21 آوریل 2026توضیح حضرتی در خصوص زمان بازگشایی اینترنت
رئیس شورای اطلاعرسانی اعلام کرد که محدودیتهای اینترنت بینالملل با پایان جنگ برطرف خواهد شد.
@RasoolSaeedNejad21 آوریل 2026کم کم داشتم نگران میشدماینترنت در زمان جنگ یا آتشبس نباید باز بشه چون موجب تشدید جنگ میشه. چون اینترنت یک پایگاه و یک پادگان نظامی آمریکایی هست و ما نباید در این پایگاه حداقل در شرایط فعلی حضور داشته باشیم. بعدها هم باید کم کم این وابستگی به کمترین میزان خودش برسه (و فقط در حد ارتباط با افراد خارج…نمایش بیشتر
@Nobady22 آوریل 2026در پاسخ بهشما نگرانیتو بزار تو جیبت به درد بقیه نمیخوره ، وقتی هم اینترنت وصل شد استفاده نکن تا امنیت حفظ بشه...البته که بعید میدونم چون با وصل شدن امسال شما اولین نفر خواهند بود..شاید هم الان وصلی...
𝑲𝒐𝒔𝒂𝒓 پاسخ داد
@atefegharibi21 آوریل 2026توضیح حضرتی در خصوص زمان بازگشایی اینترنت
رئیس شورای اطلاعرسانی اعلام کرد که محدودیتهای اینترنت بینالملل با پایان جنگ برطرف خواهد شد.
@Nobady22 آوریل 2026در پاسخ بهصحیح.برام جالبه بدونم که این آقایون با وجود اعلام آتش بس بدون مدت زمان دیگه چه بهانهای خواهند داشت. از اونجایی اینترنت برای مردم عادی مضره و برای اشراف و طبقات بالا کاملا طبیعی ، با اسم شرایط جنگ داره از حقوق اولیه هر انسانی بهره کشی میشه، و مسئولین عزیز هم که همیشه انتظار همراهی و درک شدن دارند.