خب ما هم میدونیم وقتی جنگ تموم شد اینترنت باز میشه! موضوع اینه جنگ کی تموم میشه؟ جنگ دو ماهه شروع شده و فرض کنیم خدایی نکرده دو ماه دیگه ادامه پیدا کنه. آیا باید ۶۰ روز دیگه صبر کنیم؟
@amirhosseinI20031 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب ما هم میدونیم وقتی جنگ تموم شد اینترنت باز میشه! موضوع اینه جنگ کی تموم میشه؟ جنگ دو ماهه شروع شده و فرض کنیم خدایی نکرده دو ماه دیگه ادامه پیدا کنه. آیا باید ۶۰ روز دیگه صبر کنیم؟
@jalaltorabi1 اردیبهشت 1405قطعی اینترنت مساوی هست با اجرای اینترنت طبقاتی و ثبات آن : https://farsnews.ir/jalaltorabi/1776754518569937803اجرای اینترنت طبقاتی به اسم اینترنت پرو، همان قبلی با احراز هویت در سایه سنگین محدودیت و نظارتی!
اجرای طرح موسوم به اینترنت پرو که عملا با احراز هویت و سطح بندی دسترسی همراه شده است، بار دیگر موضوع اینترنت طبقاتی را به صدر دغدغه های کاربران و فعالان حوزه دیجیتال بازگردانده است. اگرچه عنوان و ادبیات به کاررفته در معرفی این طرح بر بهبود کیفیت دسترسی و حمایت از کسب وکارها تاکید دارد، اما در عمل بس…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user1768723479291 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمه دارن کارشونو انجاممیدنوطن فروشه داره فیلم و عکسشو میفرستهسلبریتی و ورزشکارشم دارن توئیت و استوری میزارنخبرنگار و مسئولم که از واجباته باید حتما اینترنت داشته باشنظاهرا این وسط مردم عادی نامحرم هستن#اینترنت #اینترنت_آزاد #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@user1776714664321 اردیبهشت 1405در پاسخ بهماهم از سرمایه های درآمد زایی مملکت هستیم ...#اینترنت وصل کنید لطفا شاید چرخه جنگ _آتش بس تا ابد طول کشید ...خانم عاطفه غریبی ممنون از خبری که در مورد اینترنت کار کردید ، لطفا پیگیر درخواست مردم برای اینترنت باشید 🙏🏻🌱
@user1775394940741 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتشکر می کنمالبته مردم انتظار دارن قطعی اینترنت بیشتر از این طول نکشه پس در هر حال محدودیت رفع کنید حتی با وجود ادامه دار شدن جنگ.
@user1768719654381 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاومدیم و همین حالت اتش بس چند ماه دیگه یا چند سال طول کشید خب تکلیف ما چی میشه؟اصلا اشخاصی که این تصمیم رو میگیرن متوجه هستند که با این تصمیم چقدر هزینه و بیکاری برای جمعیت زیادی از جامعه ایجاد میکنند؟ هرچند صحبتهای ما مانند صحبت با سنگ است هروقت سنگ جواب داد شاید مسئولین جواب بدند
@RasoolSaeedNejad1 اردیبهشت 1405کم کم داشتم نگران میشدماینترنت در زمان جنگ یا آتشبس نباید باز بشه چون موجب تشدید جنگ میشه. چون اینترنت یک پایگاه و یک پادگان نظامی آمریکایی هست و ما نباید در این پایگاه حداقل در شرایط فعلی حضور داشته باشیم. بعدها هم باید کم کم این وابستگی به کمترین میزان خودش برسه (و فقط در حد ارتباط با افراد خارج…نمایش بیشتر
@Hamed1001 اردیبهشت 1405در پاسخ بهابر قدرت جهان از هک شدن میترسه؟ ؟قدرت منطقه از چیزی که توی گوشی مردمه میترسه؟اونا هرکار بخوان میکنن دیگه از رهبرتون بالاتر نداشتین که زدن ، لاریجانی هم زدن وقتی شما درگیر چیزای مسخره مثل حجاب و فیلتر کردن اینستاگرام بودید اونا داشتن پیشرفت میکردن و برنامه ریزی میکردن برای کشتنتون
@user17091000318698675171 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحقیقتا یک مورد ، فقط یک مورد تو مملکت مثال بزنید که توش توزیع رانت نشده باشه! صفر تا صد مملکت شده رانت
@Raha13651 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخبرنگارش کیه؟چرا درست نمیتونی ازش بپرسی که چرا کانفینگهای میلیونی و سیم کارت سفیدهای زیادی هستن که هیچکدوم خبرنگار نیستن؟
@user1772446817861 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقای محترم ؛ تموم ماهایی که بااین رانت و دزدی مسئولین و تورم هرروز تو این مملکت درس خوندیم و زندگی کردیم و الانم زنده ایم همه و هممون سرمایه این کشوریم ،این کشور بدون افراد تحصیل کرده و آگاه خبرنگار میخواد چیکار؟یکم دلتون برای جوونا بسوزه،ماها ک امریکایی نیستیم اینقدر سنگ جلوی زندگیمون نندازید
@aliparsapour1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر خبر به اشتباه گفته شده جیمیل در دسترس است ،ولی اینگونه نیست ( تنها موتور جستجوی گوگل کار می کند )
@Seyyed_ALI_IS_ALIVE1 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبهتر نیست اینترنت رو هوشمندانه و با استفاده از تکنولوژی مناسب ، اینترنت مورد اعتماد و کنترل شده را در اختیار مردم قرار دهیم. اینترنت ملی فقط برای اپراتورها خوبه که اینترنت ملی می فروشند اما پول اینترنت جهانی می گیرند.
@user1768669129672 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالان که آتش بس دوباره تمدید شده معلوم نیس هم تا کی ادامه داشته باشه شاید تا اخر بهار هم اتش بس باشه حداقل الان نت رو وصل کنید دو ماهه بدون نتیم روانی شدیم واقعا
@Nobady2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهصحیح.برام جالبه بدونم که این آقایون با وجود اعلام آتش بس بدون مدت زمان دیگه چه بهانهای خواهند داشت. از اونجایی اینترنت برای مردم عادی مضره و برای اشراف و طبقات بالا کاملا طبیعی ، با اسم شرایط جنگ داره از حقوق اولیه هر انسانی بهره کشی میشه، و مسئولین عزیز هم که همیشه انتظار همراهی و درک شدن دارند.
@user1776829860832 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخب اومدیم جنگ چند سال طول کشید ، ما چند سال باید علاف شما باشیم ، شما که یک دقیقه ایکس رو ازتون بگیرند تشنج میکنید
@ProfessorAnaxagoras2 اردیبهشت 1405در پاسخ بهخدای من—ببینید، حتی تو فامیل آدم دعواش میشه حداقل یکی دوسال طول میکشه نرمال بشن؛ طبیعیتا اختلافات میان دو کشوری مثل ایران و آمریکا که ۴۷ ساله درگیرن توی یکی دو هفته جمع نمیشه!! "بعد از جنگ #اینترنت وصل میشه" یعنی حتی احتمال چندین سال هم بعید نیست! دارین زندگیمون رو از بین میبرین این چه منطقیه!؟