31 اردیبهشت 1405نماینده مجلس: اینترنت بین الملل فعلا وصل نمیشود / اتصال اینترنت به صلاح همه نیست.
دکتر یزدیخواه؛ نماینده مجلس: ۹۰ درصد مردم مشکلی با قطعی اینترنت ندارند و اینترنت پرو هم به یک میلیون نفری که به آن نیاز داشتهاند، داده شده است.مسئولان به این نتیجه رسیدهاند که وصل کردن اینترنت به صلاح همه نیست.با VPN فروش ها برخورد قاطع خواهد شد.#اینترنت #اینترنت_پرو #اینترنت_بین_الملل #جانفدا
@DRSDavidSoft1 خرداد 1405در پاسخ به ودر پاسخ به وودوست عزیز، شما تا اینجا از اینترنت فقط شبکههای اجتماعی و رسانه را فهمیدهای؛ هر وقت دربارۀ پروتکل Git و پکیج و لایبرری و توزیعهای لینوکس و سرور VPS و کاستوم رام و ایمیج و IDE و فریمورکهای بکاند و فرانتاند و فرمور ESP8266 و STM32 و پیدیاف دیتاشیت چیزی فهمیدی، سپس بیا و ادامه به اظهار نظر کن
@DRSDavidSoft1 خرداد 1405در پاسخ به ودر پاسخ بهاین آقای بیسواد باید بفهمد که اینترنت فقط رسانه و شبکه اجتماعی نیست!چرا از فهمیدن امتناع میورزد؟!! الان دریافت پکیج و لایبرری برنامهنویسی و سایت StackOverflow و برنامهنویسی ما چه ربطی به این مزخرفات ویدیو دارد؟!دانلود PDF دیتاشیت قطعات الکترونیکی و تولچین ESP8266 و OpenCV چه ارتباطی با امنیت…نمایش بیشتر
@DRSDavidSoft1 خرداد 1405در پاسخ به ودر پاسخ بهخطاب به خانم محترم، درخواست میکنم بفهمید:اینترنت ≠ پست و اینستاگرام!اینکه برخی کل زندگیشان را پر پیامرسان و شبکۀ اجتماعی بودند دلیل نمیشود که وسط فعالیت مهندس و برنامهنویس را از کار و زندگی بیندازند.در مورد گیت، پکیج و لایبرری بخوانید.دانلود لینوکس چه ربطی به مطالب این ویدیو دارد؟!
@DRSDavidSoft1 خرداد 1405در پاسخ به ودر پاسخ به ودوست عزیز، اینترنت تنها پیامرسان و شبکۀ اجتماعی نیست! 🤦♂️ابزارهای Git لازم است، پکیج، لایبرری و رانتایم زبانهای برنامهنویسی دارد.در مورد این مسائل چه دارید که بگویید؟
@Alireza9801 خرداد 1405در پاسخ به وواقعا برای من سواله کودتای دی کار کی بود؟ به نظر شما چند درصد بانک مرکزی و دولت مقصر بود؟ چند درصد #اینستاگرام؟بیعرضگی همکارانتان در دولت را گردن شبکه های مجازی نندازید ...اسرائیل داره میبینه فضای کشور ملتهب شده. نکنه به عنوان دشمن توقع دارید بیاید مشکل اقتصادی را حل کنه؟#اینترنت #اینترنت_آزاد
@Nobady2 خرداد 1405در پاسخ به وشما برو دوغتو بنوش ، اگر خیلی احساس ناامنی میکنی اینترنت اونایی که سیم سفید و اینترنت پرو رو دارن قطع کن. آخه میدونی که اطلاعاتی که دست مسئولینه حساس تر از مردم عادیه، به قول خودت "امنیت که شوخی نیست"
@Hoghoughkhan2 خرداد 1405در پاسخ به ومردم درجهل مرکب باشن پیشرفت نکنن وکشورسطح فکری پایین داشته باشهتاامثالی مثل اقای جابربه رانت واختلاس ها وتصرف غیرقانونی و...ادامه بده وسبب بوجود آمدن اعتراضات همه ساله درکشور وکشته شدن آدمهاوجرم علیه امنیت کشور وهمکاری بادشمن متخاصم ودرآخر گردن فضای مجازی انداختن بشنهمین هستین دیگه غیراز اینه