مطالبه

پویش اصلاحات ساختاری بازار سرمایه برای جهش اقتصاد

هموطنان گرامی، سهامداران صبور و فعالان اقتصادی؛ همه ما می‌دانیم که بورس،«قلب تپنده اقتصاد» هر کشور توسعه‌یافته‌ای است. اما سال‌هاست که این بازار تحت تأثیر تصمیمات سلیقه‌ای و قیمت‌گذاری‌های دستوری، از مسیر اصلی خود خارج شده است. ما معتقدیم که بورس سبز، تنها نتیجه یک معامله نیست، بلکه نتیجه یک «اقتصاد سالم» است. ما امضاکنندگان این پویش، از مجلس شورای اسلامی و نهادهای تصمیم‌گیر تقاضا داریم با تصویب و نظارت بر اجرای «بسته اصلاحات ساختاری بازار سرمایه»، بن‌بست فعلی اقتصاد را شکسته و مسیر را برای جهش تولید هموار کنند. اصول پنج‌گانه این تحول که خواست قطعی ماست: ۱. خداحافظی با قیمت‌گذاری دستوری: پایان دادن به حراج اموال سهامداران در صنایع خودرو، فولاد و... و تعیین قیمت‌ها در بورس کالا بر اساس منطق عرضه و تقاضا. ۲. تک‌نرخی شدن ارز صادراتی: حذف رانتِ ناشی از اختلاف نرخ ارز که باعث فرار سرمایه و تضعیف سودآوری شرکت‌های پیشران می‌شود. ۳. ثبات و پیش‌بینی‌پذیری: تصویب قوانین بلندمدت برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و انرژی صنایع، تا امنیت سرمایه‌گذاری جایگزینِ ابهام شود. ۴. توازن نرخ بهره: اصلاح سیاست‌های پولی به نفع بخش تولید و جلوگیری از خروج نقدینگی از بازار سرمایه به سمت بازارهای غیرمولد. ۵. حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان: تسهیل ورود شرکت‌های نوین و فناور به بورس برای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص. چرا حمایت شما حیاتی است؟ تحقق این مطالبات به معنای: - سودآوری واقعی و بازگشت لبخند به لبان سرمایه‌گذاران. - مهار تورم از طریق هدایت نقدینگی به سمت خطوط تولید (به جای طلا و ارز). - رونق اشتغال با تامین مالی ارزان‌قیمت برای طرح‌های توسعه‌ای کارخانجات. این یک درخواست صنفی نیست؛ این یک راهبرد ملی برای نجات اقتصاد کشور است. با ثبت حمایت خود، صدای رسا و تخصصی بخش مولد کشور را به صحن مجلس برسانید. بیایید با هم، بورس را به پناهگاه امن سرمایه‌های مردم و موتور محرک ایران عزیز تبدیل کنیم.

سرمایه گذاران بورس، آحاد مردم عزیز، نوجوانان و جوانان، کارگران، نمایندگان مجلس، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان بورس و اورلق بهادار کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
16:51 - 10 اردیبهشت 1405
اقتصاد




10 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌علی صادق‌
@user17504016751410 اردیبهشت 1405
از پویش شما حمایت شد لطفا از مویش زیر حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user1709101622735362042/1777556777413781282
تصویر نمایه‌ی ‌سیدهادی عربی‌
سیدهادی عربی

@user1709101622735362042  •  10 اردیبهشت 1405

مطالبه

احداث جاده تویسرکان به گنجنامه همدان

یکی از آرزوهای دیرینه مردم صبور شهرستان تویسرکان و خصوصا مردم منطقه خرمرود در این شهرستان اصلاح، تعریض، ایمن سازی و ارتقاء این جاده فرعی روستایی به جاده اصلی بین شهری به همدان است که کم‌کاری مسئولین اجرایی و تقنینی این شهرستان در دو سه دهه اخیر این مطالبه تاریخی مردم صبور و شریف شهرستان تویسرکان زمین مانده است و مردم این منطقه علی رغم فاصله نزدیک این شهر به مرکز استان همدان (به مقدار ۲۰ الی ۳۰ کیلومتر مسافت واقعی) برای کار و اشتغال، خرید و تحصیل و مراجعه به پزشک متخصص و رفت و آمدهای روزانه بسیار باید مسافتی بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ کیلومتر را از مسیر جوکار و یا اسدآباد آن هم با هزینه های سنگین حمل و نقل و کرایه های چندلا پهنای بین شهری طی کنند تا به همدان برسند و بالعکس بازگردند و به دلیل بن بست بودن و مسیر کوهستانی این شهرستان انگیزه های سرمایه گذاری های خارج از شهرستان و حتی سرمایه گذار داخلی را به حداقل برساند و توسعه تویسرکان از ابعاد مختلف تحت الشعاع این بی تفاوتی قرار بگیرد و به عقب افتادگی تاریخی این شهرستان بیش از بیش دامن بزند.

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  13 تیر 1404

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها
مطالبه

درخواست ایجاد صندوق خسارت برای سهامداران خرد بورس و انتقال مبلغ آنها

بر کسی پوشیده نیست که در این ۵ سال تالار شیشه ای بورس تاریک ترین سال‌های خودش را به همه نشان داد. بیانیه ریسکی دادند و موجی از تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سهامداران بینوا شروع کردند و به آن رنگ و لعاب قانونی دادند. از دولتی ها تا خصولتی‌ها و ارگان های ناظر بورسی و غیر بورسی. سازمان‌های ناظر، چه بورسی و چه قضایی، در قبال این روند سکوت اختیار کردند. سوال اینجاست: پلیس فتا در این پنج سال کجا بود؟ قوه قضاییه و دادستانی در مقابل این حجم از اغفال عمومی چه نقشی ایفا کردند؟ چرا مدیران و مسئولان ارشد بازار سرمایه، بانک مرکزی، شورای عالی بورس، و وزرا نسبت به این وضعیت واکنشی مؤثر نشان ندادند؟ جای خالی پاسخگویی همچنان احساس می‌شود. پلیس فتا در این ۵ سال کجا بوده و هست مگر وظیفه ای جز این دارد که مجرمان اینترنتی را گرفته و قوه قضائیه کجا بود و دادستانی و کلا ناشران و مدیران بورس و وزرا و بانک مرکزی و روسای سازمان عریض و طویل بورس و شورای عالی بورس کجا بودند و همه با خوشحالی مدیران بعدی را آوردند که می‌دانید چه کردند! مدیران و مسوولانی که قوانین و ابزار و ساختار را طوری با دقت و با هماهنگی هم قرار دادند تا مردم دارایی حلال سال‌ها تلاششان از بین برود. حمایت ها در منفی‌ترین حالت! گویا حتی اتفاقات سیاسی و حرفهای سیاسیون با بورس در هماهنگی کامل هست! شما هر خرید و کاری می‌کنید ریسک دارد و پلیس و قوه قصاییه و دیگر ارکان مراقب هستند ولی چه شد که در بورس جز پولشویی و کد به کد و صف خرید و فروش و ایجاد صف های کاذب برای اغفال کار دیگری انجام نشد. آینه تمام قد از وضعیت اقتصاد وکشور در بورس نشان داده شد. عادی انگاری هر سقوط و بدون اطلاع گذاشتن مردم و سهامدار خرد از اخبار مهم تاثیر گذار و جمع کردن در صف فروش و به یکباره صف خرید کردن نمادهای نور چشمی و شاخص‌ساز بدون اینکه کسی بتواند واردش شود جز رانتی ها و نزدیکان. یکبار برای همیشه خسارت سهامدار را که به راحتی قابل محاسبه هست را بدهید و اجازه ورود مردم خرد را دیگر به این کوره پول حلال سوزی راه ندهید. و حساب کسانی را هم که با صف فروش کردن‌ها و عرضه اولیه ها و نمادهای کاغذی پول بر پولشان اضافه کردند را بسته و مبلغ همراه با خسارت و تورم او را محاسبه و به قدرت خرید سهامداران خرد در کارگزاری هایشان واریز نمایید. خوشبختانه یا متاسفانه عمر کوتاه هست! و خیلی زود دیر میشود. نمادهای بورسی با ایجاد ظاهری گمراه کننده از روند معاملات اوراق بهادار یا کالا یا ایجاد قیمتهای کاذب و یا اغوای اشخاص به انجام معاملات اوراق بهادار یا کالا (بند 3 ماده 46 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران و ماده 10 قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید) اقدامی خلاف کردند. متاسفانه ناشران، ناظران ،شورای عالی بورس،رئیس جمهور و وزرا و روسای بورس و تمام ارگان های ذینفع باید مورد رسیدگی قرار گیرند. درخواست دارم در بالاترین سطوح این اقدام شود شک نکنید اعتماد مردم دوباره به سمت شما بر خواهد گشت.تعداد سهامداران بورسی به قدری هست که در تحول کشور عزیزمان ایران نقش سازنده ای داشته باشند و پشت مسوولانی که پشتشان ایستادند بایستند. کسانی که کنار ایستادند و می‌دانند و کاری نمی‌کنند هم بدون شک شریک این تخلف خواهند بود. به امید فردایی بهتر از دیروز و امروز یاحق

پلیس فتا، مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا، دادستانی کل کشور، مجلس و قوه قضائیه، رئیس جمهور، شورای عالی بورس، سازمان بسیج، ناظر بورس، وزیر اقتصاد و دارایی

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
@Burse9911 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مخصوصا اون دوتای آخر واقعا حیاتی است

تصویر نمایه‌ی ‌رسانه پویش های مردم ایران‌
@NewIran11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ببین بورس اولین چیزی که میخواهد شفافیت است دومین چیزی که لازم است رشد اقتصادی است الان رشد اقتصادی منفی بورس قراره چکار کنه سومین مطلب بورس واقعاً تولید را بالا نمیبرد و نوعی اشتیاق کاذب تولید می‌کنه. پولی که با کندل پیک نمودار حالا بخر حالا بفروش دربیاد نتیجه تولید نیست

تصویر نمایه‌ی ‌ظهور نزدیک است‌
@Rtyghj11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
حذف نرخ گذاری دستوری و تک نرخی شدن ارز همان کاری است دولت پزشکیان و چند دولت قبل هم انجام دادند و نتیجه تضعیف شدید پول ملی و افزایش لجام گسیخته قیمت دلار بوددوست عزیز گول عناوین فریبنده را نخورید به اسم حذف رانت دلار ترجیحی را حذف کردند ولی رانت چندین برابر شد

تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
@MeghdadHossein11 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلام لطفاً از این پویش نیز حمایت بفرماییدhttps://farsnews.ir/MeghdadHossein/1777203800282109922
تصویر نمایه‌ی ‌مقداد حسین‌
مقداد حسین

@MeghdadHossein  •  6 اردیبهشت 1405

پیشنهادها

جایگزینی توییت زدن مسئولان در ایکس با اپلیکیشن آپ اسکرولد | Upscrolled

این برنامه در ایران فیلتر نمی باشد به تازگی پیام رسان ایکس (توئیتر) اقدام به حذف تیک آبی مسولین ایرانی کرده است، با توجه به دشمنی دیرینه مقامات آمریکایی و برخی سران اروپایی هم چنین سوء استفاده این مقامات از ابزارهای هوش مصنوعی و پیام رسان ها علیه امنیت ملی ایران، به جهت جلوگیری از هرگونه اقدام مخرب در مواقع حساس از مسئولین محترم تقاضا داریم این پیام رسان‌ها را به طور رسمی ترک کرده و از این پس از از برنامه جهانی Upscrolled جهت انتقال پیام‌ها استفاده کنند. تا الان سردار قاآنی و سردار مجید موسوی نیز در این برنامه حساب کاربری ایجاد کردن .

کشور، مردم و مسئولان مربوطه ونمایندگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌دوست‌دار رجایی‌
@MARajai11 اردیبهشت 1405
نظر و مشاهدات شخصی: تا وقتی ارز را آزاد بگذارند و همین‌طور بالا برود چرا سرمایه‌دار به جای طلا و ارز به سمت تولید برود؟فکر نمی‌کنید دلیل این‌که تا به الان دولتی که شعارهایش همین موارد بوده است و نرخ ارز را رها کرد و در کشور بحران به وجود آورد ولی نتوانست به این اهداف دست پیدا کند، نشدنی بودن آن موا…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مطالبه گر - از این صفحه دیدن فرمایید‌
@user170910037334376642711 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  27 فروردین 1405

ضرورت تبدیل صهیونیسم‌شناسی به اولویت علمی کشور

مطالبه

جای خالی صهیونیسم‌شناسی در دانشگاه‌ها

صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید،‌ به بزرگترین دشمن خونی‌مان صهیونیسم نپرداخته‌ایم. به نظر می‌رسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازه‌ای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمن‌مان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگان‌گیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیه‌شان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.

مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel13 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  13 اردیبهشت 1405

مطالبه

بازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه

دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن می‌پردازد . و آنرا تحلیل می‌کند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ می‌رود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره می‌کنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره می‌کند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا می‌کند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و می‌دهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان می‌دهد.

رئیس جمهور محترم، قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی، سران قوا، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس، شورای عالی بورس، بانک مرکزی آقای همتی، وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده، رئیس سازمان بورس آقای صیدی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@user17516703767913 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  13 اردیبهشت 1405

مطالبه

بازگشایی سریع بورس و پایان تصمیمات انفعالی؛ مطالبه جدی جامعه

دشمن ، قبل و بعد حمله ،به بررسی اهداف و نتایج آن می‌پردازد . و آنرا تحلیل می‌کند. زدن زیرساخت و سقوط بورس ایران ،دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستند . آقایان مشاور و کارشناسان و تصمیم گیران محترم!!!تعطیل بودن بورس،یعنی مخابره ضعف،به دشمن امریکایی-صهیونی . بزرگ ترین هدف آمریکا، به زمین زدن اقتصاد و بورس کشور و کاهش ارزش ریال بوده تا اقتصاد و کشور را زمین گیر و ناتراز سازد. تعطیلی بورس ،آب ریختن در ،آسیاب دشمن است پس،اولا سریعا زیرساخت ها را درست و خسارت ناشی از آن را از جیب و اموال ،کسانی که باعث آن شده اند بگیرید. مسئولان و مشاورانی که وضع کشور را با خطای محاسباتی ،عمدی یا غیر عمدی به این حال و روز انداختند خلع مسئولیت و برکنار و خسارات وارده از اموال آنها گرفته شود. دوما ،با تعطیل کردن بورس کشور ، باعث صدمه زدن به اقتصاد و اعتماد و غرور ملی مردم شده اید. بورس هر کشور ،نماد اقتدار و سربلندی و قدرت است و مسئولان و مردم کشورها، روی بورس خود ،غرور دارند و خط قرمزشان است . حق مسلم این کشور بزرگ و قدرتمند باید بازار سرمایه عزتمند و مقتدر باشد. اینگونه آب، بر آسیاب دشمن نریزید و مشاورانی که به تعطیلی بازار توصیه کردند را عزل و محاکمه کنید ،که ظن نفوذ می‌رود که ،خواسته و ناخواسته ،به دشمن پیام پیروزی را مخابره می‌کنند. بورس را سبز و با قدرت باز کنید. محدودیت در دامنه نوسان،خود از آن مشاوره هایی است که به بازار ،سیگنال ضعف مخابره می‌کند . پس حتی به جای دامنه نوسان ۳، با دامنه نوسان ۵ و سراسر سبز ، بازار را با اقتدار باز کنید. طوری باز کنید که دندان شکن و دشمن شکن باشد و مشت محکمی بر دهان نفودی های دشمن خارجی باشید. انشالله شک نکنید کا مشاوری که محدودیت دامنه و یا احتیاط را به مسئول مربوطه القا می‌کند یا نادان است و یا نفودی. اگر با قدرت باز کنید و سراسر سبز ،نه تنها خروج سرمایه نخواهید داشت،بلکه مردم را از فروش منصرف و بهرسمت خرید سوق خواهد داد. بازارهای موازی ،مثل دلار و ارز اجنبی و خارجی باید از رونق بیافتد و بانک مرکزی به جای کاسبی با دلار و سکه ،با سهام کاسبی کند. مشت بر دهان کسانی بزنید که از اقتدار بازار سرمایه ایران متنفر هستند. پس همه نمادها بازار را سبز پوش و پرقدرت باز کنید ،نه فقط نمادهای شاخص ساز را. اگر فقط نماد های شاخص ساز سبز باشند ،این فقط ضعف و دستکاری بازار ، و پیام رانت و فساد را مخابره میکند. باید تا مدت ها کلیت بازار را سبز نگه دارید و اگر جنگی شد،اینبار آنرا نبندید. مثل دیگر کشورها از بورس،خود جانانه دفاع کنید. بستن بازار ،یگ خطای راهبردی و خطای محاسباتی بزرگ است ،که توسط مشاوران ناکارآمد ،به صورت خواسته و ناخواسته به مسئولان القا و یا دیکته شده است. این تعطیلی به دشمن سیگنال موفقیت داده و می‌دهد. پس ،تا دیر نشده با اقتدار و صلابت آنرا باز کنید. کاری کنید که ،یکبار برای همیشه، بازار سرمایه و سهام ،در مقابل دلار آمریکایی قد علم کند و آنرا بر زمین بزند. با تقویت بازار سرمایه و روان شدن پول ها به تولید ،بازار کسب و کار را رونق و اشتغال را افزایش دهید. با افزایش تولیدات ،قیمت ها و تورم کاهش یافته ، و دشمن با دیدن رونق در اشتغال و کسب کار در مذاکرات نرمش نشان می‌دهد.

رئیس جمهور محترم، قوه قضائیه، سازمان ها و نهادهای اطلاعاتی،بازرسی و نظارتی، سران قوا، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بورس، شورای عالی بورس، بانک مرکزی آقای همتی، وزیر اقتصاد آقای مدنی زاده، رئیس سازمان بورس آقای صیدی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه